Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 657 van 1797 EersteEerste ... 15755760764765565665765865966770775711571657 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.561 t/m 6.570 van 17961

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ksl Bekijk bericht
    Wat dan wel weer bijzonder is aan deze gitaar, is de interne bedrading!
    De hele bedradingstoestand zit dus in de gitaar verwerkt. Geen draadjes die buiten de gitaar hangen dus

Echt Made in U.S.A.

(Gelukkig geeft deze adverteerder wel aan dat ie zelf niet zeker is van de afkomst van deze gitaar. Hij is in elk geval geen vieze praatjesmaker)

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Je kunt altijd blijven volhouden dat je niet zeker bent. Ik ben blij dat wanneer er een nepper staat uit de Chinese stallen dat ik hem er vlot tussenuit pik. Paar weken geleden stond er ergens 1 tussen een aantal originele en ondanks dat er andere gitaren voor geparkeerd stonden zag ik die meteen staan. Ik heb degene met wie ik daar was ook meteen laten zien wat er mis was.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghk123 Bekijk bericht
    Ik ken de verkoper en is IMHO 100% te vertrouwen. Hij staat met naam, telefoonnummer en kaart op internet
    Ik begrijp dat je je vriend in bescherming wilt nemen, maar hij probeert een neppert als een echte te verkopen en dat is niet netjes en bovendien strafbaar.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghk123 Bekijk bericht
    De adverteerder weet zelf niet zeker of het een Gibson is en vermeld dit ook in de advertentie en daarmee open en eerlijk.
    Nogal wishfull thinking. Ergens open en eerlijk over zijn, is niet hetzelfde als tussen neus en schaamlippen door wat onduidelijkheden laten vallen.

En toch nog maar even het Gibson merk noemen in de titel.....

Senior Member

Standaard

http://link.marktplaats.nl/389602162

uhhh is het niet een Fender Strat uit 1979

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    http://link.marktplaats.nl/389602162

uhhh is het niet een Fender Strat uit 1979
    Jaa, de KENNER weet genoeg!

Goeie prijs voor een late seventies wel.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Talking

Beste bass blom,

Het lijkt me niet realistisch dat je een bod voor € 75.000,00 plaatst. Als je het er voor over hebt, moet je toch eens nadenken. Je mag hem halen voor € 800,- Valt de prijs toch weer mee.

Deze reactie is afkomstig van:
    Naam: Impuls Z.O.D.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht
    Beste bass blom,

Het lijkt me niet realistisch dat je een bod voor € 75.000,00 plaatst. Als je het er voor over hebt, moet je toch eens nadenken. Je mag hem halen voor € 800,- Valt de prijs toch weer mee.

Deze reactie is afkomstig van:
    Naam: Impuls Z.O.D.
    Of je mailt terug, net als in die Dacia reclame, ''Dat past zóóó niet bij ons''.
    http://www.youtube.com/watch?v=JyXY_wwGWIQ

De adverteerder doet in ieder geval zijn best.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark
    Beste Impuls Z.O.D.,

10 euro lijkt mij meer dan genoeg voor wat brandhout niet?

Gr. Mark
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Impuls Z.O.D.
    Als jij brandhout zoekt reageer je op een verkeerde advertentie. Als je het koud hebt, zou ik toch eens bij kachels of openhaardhout kijken.
    Waarom haal je die rommel er niet gewoon af? Of probeer je jonge jochies hun Gibson droom te verzieken met je nepspul? Of wat is je bedoeling dat je deze op Marktplaats zet? Centen verdienen door een neppert te kopen en hem als echt te verkopen? Ik snap het niet echt....koop dan een echte gitaar in slechte staat, knap deze op en verkoop hem met winst....leg mij het eens uit?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Impuls Z.O.D
    Ik denk dat je de advertentie beter moet lezen. Ik weet niet of het een orginele is of een kopie! Deze gitaar is in prima staat en zeker geen rommel! Hij is nagekeken en afgesteld en deze kenners (musicstore) geven aan dat ze twijfelen, de een geeft aan dat het een orginele is en de anderen geven aan dat het toch een kopie is. Maar zeker geen brandhout. Zowel de body is van mahonie en de hals is uit 1 stuk hout. Dus jij mag het zeggen Mark! Als jij het rommel vindt is dat jouw mening en dan wens ik je veel succes bij het vinden van jouw droomgitaar. Maar oordeel niet op basis van foto's en zet er dan geen belachelijk bod op. Voor goed brandhout is €10,- nog te weinig. Maar stuur dan een mailtje en vraag voordat je een oordeel trekt over mij.
    Mijn droomgitara heb ik al. Ik heb het hier over jonge jochies die denken hier een goedkope GIBSON les paul te kunnen scoren. Dit is niet zo want dit is geen Gibson les paul of wel soms? Dus waarom zet je het dan in de advertentietitel en wek je de indruk dat het hier wel om een Gbison gaat?

Voorbeeld, je verkoopt toch ook geen Fiat Panda als een Ferrari Panda.....????

Als je er nu neerzet: te koop Les Paul kloon of iets dergelijks dan kunnen er veel meer mensen mee leven. En dan kun je er voor vragen wat je wilt. Maar ga deze gitaar niet als een Gibson verkopen want dit is gewoonweg ene strafbaarfeit

Succes ermee.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Impuls Z.O.D.
    Omdat ik het niet weet, maar ik heb de advertentietitel aangepast hoor.
    Ohw om je uit je twijfel te helpen:

- gitaar heeft geen Ebbentoets
    - logo is verkeerd
    - Als je Supreme leest op jou gitaar lees je "Suprome"

conclusie...geen echte Gibson Les Paul Supreme.
    Lachen toch
    Gibson, what else...?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Venlonaer Bekijk bericht
    Lachen toch
    Stoer joh, zo subtiel ook. Die man geeft netjes aan dat hij twijfelt en jij zit hem uit te maken voor allerlei dingen en pas op het laatst zeg je waarom jij denkt dat hij nep is. Misschien wist hij het al (waarschijnlijk wel) maar in het geval dat het niet zo was ben je wel erg onvriendelijk tegen iemand die toch aardig z'n verhaal kan beargumenteren en goed zijn geduld bewaart.
    Op zich begrijp ik je wel, ik ben ook niet echt te spreken over mensen die nepgitaren verkopen, maar dit gaat toch wat ver.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blend Bekijk bericht
    Ik zou 'm uit het raam flikkeren en er zelf achteraan springen.

Senior Member

Standaard

Nu wil ik toch proberen mijn naam zuiver te houden,

ik maak deze persoon voor niks uit. Het enige wat ik wilde weten van hem is waarom hij deze gitaar aanbied als een Gibson en hij daarmee jonge jochies wil bezeiken. Dus en als je dan de laatste twee emals leest...vind ik dat best lachwekkend ja! (met name ook dat hij toch maar de advertentietitel heeft aangepast.
    Gibson, what else...?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten