Je zegt dat hij brandhout verkoopt, noemt de gitaar rommel (zal de gitaar ook wel zijn, maar dat daar gelaten) en vraagt dan vervolgens of hij mensen probeert op te lichten (zou best zo kunnen zijn) en kleine jochies (iedereen ouder dan 25 weet natuurlijk precies het verschil tussen een neppert en een echte) probeert hun Gibson-droom te verzieken, alsof hij doelgericht die jongens wilt teleurstellen. Daarom vind ik dat laatste ook een beetje een loze kreet die meer bedoelt is om schuldgevoel bij hem op te wekken dan echt argumenten of feiten te geven.
Ik probeer jou echt niet zwart te maken en ik vind ook niet dat je echt een slecht persoon bent omdat je zo tegen hem gesproken hebt, als dat wel zo leek sorry daarvoor.
Maar goed, dat terzijde. Ik bedenk me net, zou het niet best eens kunnen dat er op deze wereld meer nep-Supremes zijn dan echte? Op Marktplaats en zo in ieder geval wel. Het model is natuurlijk vrij zeldzaam en omdat het er zo luxe uitziet zijn er zat mensen die er wel een willen hebben maar hem niet kunnen betalen.
Favorieten/bladwijzers