Ja, een strat is ook altijd mooi! Ben nu eenmaal meer een Fender-man, maar voor mij geld hetzelfde, ooit komt er wel eens een Gibson.
Maar misschien dat ik dan wel uitkijk naar zo'n speciaal model!
Ja, een strat is ook altijd mooi! Ben nu eenmaal meer een Fender-man, maar voor mij geld hetzelfde, ooit komt er wel eens een Gibson.
Maar misschien dat ik dan wel uitkijk naar zo'n speciaal model!
It might get loud!
Wie op dit forum had hier ook alweer een erg goede koop gedaan toen hij een paarse stratocaster had gekocht uit een of ander goed jaar (begin jaren 70 dacht ik).
Ik denk dat hij deels zo speciaal was omdat de neck maar met 3 'schroeven' (??) was vastgemaakt ipv de latere 4?
it's better to burn out than to fade away
Ja inderdaad Captain Iglo, dat is een indrukwekkende verzameling die je daar bij elkaar hebt zitten rapen. Ik ben vooral fan de RD, maar het zijn stuk voor stuk immens vette planken!
En hier meteen mijn collectie van (vloeken in de kerk!) basgitaren, met de nieuwste aanwinst voorop, een Fretless Fender Jazz Bass
De rest van de collectie:
![]()
Laatst gewijzigd door Demonturtle; 22 oktober 2010 om 12:37
Nieuwe amp er bij!
Egnater Tweaker ;
![]()
----
// City Of Life //
Bij deze mijn complete collectie:
Van links naar rechts: Gibson SG Classic, Gibson SG Special Faded, Gibson SG Iommi Signature (mijn nieuwste aanwinst, binnenkort een review), Hagstrom HIIN.
Ik hoor sommige mensen al denken: "Waarom heeft die gast in Godsnaam alleen maar SG's?" Nou, dat zal ik eens uitleggen! Ik heb ooit een Strat gehad, maar ik kon niets met dat geluid. Ik heb ook ooit een LP gehad, maar het gewicht vond ik niet echt fijn, zeker niet nadat ik een keer mijn schouder had geblesseerd. Zo bleef ik altijd teruggaan naar mijn antieke Hagstrom HIIN en zijn er later meer SG's bijgekomen. Uiteindelijk is het gewoon de combinatie van de uitstekende bespeelbaarheid, het lichte gewicht, het duivelse doch vintage uiterlijk en de vette natuurlijke sound die de SG zo perfect maakt voor mij.
Daarbij moet overigens niet worden gedacht dat ik geen variatie heb in mijn collectie, want al mijn SG's klinken totaal anders. Het enige wat ik nog ooit hoop toe te voegen aan mijn collectie is een echte vintage Gibson SG Standard uit de 60's, maar dat is waarschijnlijk ongeveer net zo duur als al deze vier gitaren bij elkaar, dus heb ik voorlopig nog een SG om over te dromen.![]()
Laatst gewijzigd door Fuhgawz; 22 oktober 2010 om 16:06
Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"
Jij dacht, de Fisherman mist nog een SG in zijn collectie, laat ik eens een paar exemplaren tonen?
Mooi spul man!
Helemaal goed!
Die SG komt er wel, alles op z'n tijd!
![]()
Even twee fotootjes, met als laatste mn nieuwste (sinds 2 maandjes) aanwinst
En een oudje, de Blackmore is al enige tijd weg
![]()
PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband
Favorieten/bladwijzers