Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 24 van 27 EersteEerste ... 142223242526 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 231 t/m 240 van 266
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gershwin5150 Bekijk bericht
    Hey ska, gaaf om te lezen dat je studio zo lekker gaat! Deafening en Balloon zijn idd gave bands en toffe gasten ;-)
    Ben ook nog eens bezig geweest om een studio in het muziekcentrum te beginnen, helaas toen niet doorgegaan en inmiddels hebben we ook een leuke studio/oefenruimte met de band gebouwd.
    Dus ik volg je topic met belangstelling want we komen een hoop dezelfde problemen tegen ;-)
    Succes! En als ik weer eens binnenloop in het muziekcentrum kom ik zeker ff een kijkje nemen!!
    danku idd leuke bands! en je bent altijd welkom om eens te komen kijken of over problemen te filosoferen! In welke band zit je? en welke studio/oefenruimte heb je nu dan? in alkmaar? waar?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guhlenn Bekijk bericht
    vette band arjan, net je myspace gecheckt, maaruh:

'Whether you're dyed in the wool metalheads or not, there's something in our tunes for everyone to enjoy!'

Dyed in the wool? Kom nou. That is charcoal-english!
    Hehe, die tekst heb ik niet gemaakt, maar de zanger van de metalband, ik snap hem niet eens.... hou me nie zo bezig met die "coole image pooha", gewoon riffs pompen, that`s it.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skabouter Bekijk bericht
    danku idd leuke bands! en je bent altijd welkom om eens te komen kijken of over problemen te filosoferen! In welke band zit je? en welke studio/oefenruimte heb je nu dan? in alkmaar? waar?

Ey lijkt me gaaf! Kom zeker ff checken als ik er ben!
    Speel nu in MindBeacon en we hebben zelf een ruimte gehuurd omgebouwd tot oefenruimte met studio. We zijn nu met de band een demo aan het opnemen en ondertussen nog wat probleempjes aan het oplossen.
    Ik zal wel eens een fotootje maken en posten ;-)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skabouter Bekijk bericht
    nice man Ik wens je erg veel succes met de studio!
    Thanks, jij ook.
    Zodra de deuren echt open gaan post ik een draadje.

Heb je geen slechte aan, die huisband!
    No Wuckin Furries
    Band: www.hellbike.nl
    4 Sale : ff niks te koop
    www.hotwiel.nl

Senior Member

Standaard

zeer interessante backline btw mooi!

Senior Member

Standaard

Wauw! Wat een gave huisband! Echt exact mijn stijl. Ik ga hun album meteen even downloaden (legaal) in de iTunes store.Sponsor ik gelijk indirect je studio weer.

Senior Member

Standaard

Tof dat je het zo leuk vind Ik heb hun album ook, erg mooi! Die is opgenomen en gemixt door Theo de jong! Ik zal het ze doorgeven, vinden ze vast leuk om te horen!

Senior Member

Standaard

Damn, toch weer een probleem in de studio... De tweeter van de linker monitor is kaduuk.
    moet maar zo snel mogelijk mn Tannoys verhuizen, maar das veel minder relaxt.
    Laatst gewijzigd door skabouter; 25 oktober 2010 om 02:25

Moderator

Standaard

Jij hebt wel pech Arjen, ik heb die tweeters nooit kapot. Welke versterker heb je er achter hangen? Het rendement van IMF speakers is vrij laag dus als je hard gaat heb je echt vermogen nodig. Een clippende versterker sloopt je tweeters binnen no time. Ik heb er ergens nog wel een paar liggen, Audax tweeters zijn het, maar je moet ze niet blijven slopen want dat is een dure hobby.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Senior Member

Standaard

zeker pech

Als versterker gebruik ik een t.amp S-100, DEZE

zelf heb ik het idee dat we niet heel hard gaan, het is een kleine control room, dus ook niet nodig. volgens mij is het nooit harder gegaan dan de versterker op 12u (bij minder dan 0dB op de main-outfader van de mixer). Zou het kunnen liggen aan plops van bijv phantompower? Enkele keer gebeurde het toch dat ik per ongeluk heb ingeschakeld met de speakers aan.

De tweeter geeft momenteel "distortion". Ik neem aan dat ie dus opgeblazen is. Han, moeten er dan 2 nieuwe tweeters in denk je van hetzelfde type?

Standaard

HEb het zelfde gehad. Een nieuwe tweeter vind je op marktplaats, of bij Han , je hoeft maar eentje te vervangen (een matched set is denk ik niet meer te verkrijgen).

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten