Het zijn wat mij betrefd allemaal oefen versterkers want ik doe niets anders dan oefenen.
Ik heb er al over gespeeld, wat mij betrefd absoluut de bruutste amp maar thuis totaal ongeschikt. Maar toch komt hij er ooit eens. Al was het alleen maar om m'n Duitse helm een standaard te geven.Heb je hem al eens geprobeerd? Hoor er toch ook soms wel eens wat negatiefs over. Maarja, nou is het ook een en al negativiteit over de 900, en dat is ook gewoon een goede amp. Die randy rhoads signature lijkt me trouwens ook wel wat. Maar die moet je behoorlijk goed open hebben voor een lekker geluid heb ik wel gelezen.
Er is nogal een contrastverschil tussen Slayer en je pa's muziek smaak. Maar ik vind het zeker wel tof dat je Slayer bent gaan waarderen. Maar vergeet niet ook andere stijlen te spelen. Niet alleen voor je ouders, ook voor je zelf.Vanmiddag/vanavond trouwens weer ff wat raining blood geoefend. Je hebt me aan de slayer gekregen.Wel goed voor mijn samenwerking tussen beide handen. Alleen mijn vader vind het maar niks. Ik mag hem altijd wel aardig hard hebben, maar vandaag zat hij te klagen.

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers