De Warmoth praatjes van Orpheo en de Winkel praatjes van Tankman zullen me een zorg zijn en jouw persoonlijke zaken met hun al helemaal, ik erger me aan het eeuwige anti-Gibson gezeik. Dan mis je gewoon het hele idee van een apart topic voor nieuwtjes over een merk.
Kei-hard werkenEn wat consequenter aanzeig zijn, ghehehe.
Nee serieus, als tijdens een meeting met liefhebbers een sound uit een gitaar als 'maatstaf' wordt gebruikt tijdens een vergelijkende test dan maak ik me geen zorgen over de kwaliteit van een instrument.
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Dat gevoel had ik ook Mitch, maar omdat ik doodsbang benvoor jou en Almar
![]()
bewaarde ik de vrede en vond ik al met al de discussie wel redelijk netjes verlopen. Ik verdedig Gibson ook wel, maar wilde niet teveel off-topic gaan, want het ging over de Randy Rhoads -fantastisch!!!- Signature en de prijzen daarvan....die zijn niet misselijk, maar wat een beauty, vind je niet ??!!
![]()
Ik denk dat jij het hele idee mist van een topic over nieuwtjes van een merk. Die hoef je namelijk niet per definitie geweldig te vinden. Daar mag je best je mening over uitspreken, ook al is hij niet lovend over het product.
Als dit nou het grote prijs Gibson de hemel in topic was....ja...dan zou je idd niet anders kunnen.
Het was ook helemaal niet off-topic tot Mitch zich ermee bemoeide. Het is een topic over Gibson en we hadden het ove Gibson en ook nog eens op een hele nette manier.
On topic: Wat was nou de status van het bedrijf Gibson? Wordt die nog verkocht ofzo?
Laatst gewijzigd door Tankman; 12 oktober 2010 om 23:43
ik zelf denk dat "Als" Gibson verkocht word. dat we het zelf niet eens doorhebben.
dat het nog steeds slecht gaat.. snap ik![]()
moeten ze er maar meer 50's studio tribute dingen tegenaan gooienvolgens mij lopen die erg lekker (als ze leverbaar zijn)
toch blijf ik liefhebber
Jezus mina zeg, blijven drammen hè? Het gaat twintig posts over 'te duur' en 'niet goed', voor de zoveelste keer. Oud nieuws, een koe in verre staat van ontbinding die de sloot verontreinigt. En dit is het Gibson UPDATE topic. In het leven geroepen om het voorspelbare geblaat te weren.
En ja, nu ging ik off topic ja. Weltrusten.
Favorieten/bladwijzers