Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fisherman Bekijk bericht
Hap hap wat heb jij een honger zeg.
Dus het moraal van jouw bericht is dus wederom, klotegitaren en overpriced.
En je werkt in een gitaarwinkel waar jullie GEEN Gibson's meer verkopen, laat staan de RR of de Don Felder...nou dan weet jij in elk geval op dit moment dus helemaal niks, daar komt het op neer, of zie ik dat fout?

Ik hoef het saldo van jouw spaarrekening inderdaad niet te weten, maar ik vind het gewoon onnodig om elke keer alles wat met Gibson te maken heeft, neer te sabelen.
That's all....meningen kunnen en mogen verschillen, maar dat gebash is zo zielig en vooral dat papegaaiengedrag en dat napraten....
Ik weet idd niet veel over de RR en de Felder, maar ik weet genoeg om te concluderen dat wij terecht geen Gibson meer dealen. Zo simpel is dat. Niet verkopen betekent niet dat ik ze nooit in handen krijg. Er komt vaak genoeg een ter reparatie binnen bijvoorbeeld. daar trek ik mijn conclusies ook uit.

Dus zodra iemand absoluut geen voorstander is van iets waar jij dat wel van bent, wordt het bashen? Ik denk dat het nog alltijd een verschil in mening is. En mijn mening is dat Gibson op dit moment keihard zuigt. Het is geen napraten of wat dat ook. Het is MIJN ervaring.