Nou ik niet,
rete vet man! lekkere gitaar sound ook!
ik blijf het een gave studio vinden!
Nou ik niet,
rete vet man! lekkere gitaar sound ook!
ik blijf het een gave studio vinden!
www.saneaudio.nlMuziek is eigelijk als een schilderij. Bekijk zo eens de playboy van november, die pose is erg origineel, weet veel te vertellen en toch geeft ze niet te veel weg en weet ze t belangrijkste te bewaren voor pagina 34
Ach ja, ouwe mannen zijn nu eenmaal verhoogd vatbaar voor depressie.
Vet hoor. De zang mag nog wat aandacht wat mij betreft, is nu wat droog en dof, maar dat klinkt erg lekker.
Nog niet eens getest :$ denk ook niet ik ze zo gebruik, mn SP C4`s blijven DE overheads. heb ze wel voor wat andere dingen getest, o.a. ride&hihat, en das niet verkeerd! voor dat geld zijn het gewoon relaxte alleskunners, die niet in de weg staan
En bedankt voor de reacties op het filmpje! Leuk werk, beetje video sleutelen.
De audio is eigenlijk nog niet af, mag nog wel een laatste hand aan gelegd worden. En myspaceVIDEO maakt het wel heel slecht...
Ik ben vooral erg blij met de drumsounds, met name de snare!
thnx
hier is er nog 1, de audio hiervan is eigenlijk nog minder bewerkt....ging nogal vlug. maar het filmpje is strakker gemonteerd:
DRUMS VIDEO
En nog een keer de
BAND VIDEO
Een goeie drummer is het halve werk. Wat was je mic en pre-amp selectie?
eventjes uit mn hoofd:
* Kick - AKG D112 door een SPL Goldmike
* Snare - top: Senn MD421 (door SPL Goldmike). bottom: Shure SM57
* Tom hi - Shure PG56
* Tom mid - Shure PG56
* Tom lo - Shure PG56
* Tom floor - Sennheiser MD419
* hihat - Sennheiser MD419
* Ride - SM57
* Overhead L - Studio Projec C4 (cardioid)
* Overhead R - Studio Projec C4 (cardioid)
(kick/snare top dus door SPL Goldmike, de rest via Soundcraft tafel preamps)
Niet de meest voor de hand liggende opstellingen, maar stond zo klaar, was gewoon ff proberen. Voortaan gaan mn nieuwe EM700`s op hihat en ride. Ook kan ik voor die floortom mss beter een bassmic (Shure PG52) gebruiken als die niet voor een ander instrument in gebruik is. En ik wil de kick ook nog verrijken met een MD421 bij de kloppert, voor meer tick!
Meer tik? Lijkt me zat zo, maar goed. Ik heb echt enorm geoie resultaten gehad met een 441 op de floor tom, medt een beetje EQ kwamen er echt monster achtige geluiden uit, die 421 zal ook wle goed werken dan neem ik aan. Thanks, en dan toch maar eens op zoek naar zo;n D112 want die kicxk klinkt erg lekker.
Die tik heb ik er redelijk in ge-EQed. Heb in het verleden wel een extra mic gebruikt voor tic, zodat je dat meteen hebt, zonder veel EQen, kan soms lekker zijn (METAL!).
421 werkt idd ook prima op floortom! Maar een bassmic ook. Liefst zou ik ook een MD441 hebben, hoor er veel goeds over! maar is een prijzig grapje...
D112 is idd erg fijn, D12 is nog fijner! Mn shure PG52 is niet zo duur en ook erg redelijk, vind hem niet veel onderdoen voor de D112. MAar als je een leuke D112 vind op marktplaats zou ik hem nemen! heb destijds maar E50,- betaald voor mijnegoed op letten!
zojuist op marktplaats
Favorieten/bladwijzers