Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 648 van 1797 EersteEerste ... 14854859863864664764864965065869874811481648 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.471 t/m 6.480 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerberus Bekijk bericht
    De tuners zitten er ook professioneel recht op...., schroefjes van de pickups zijn stijlvol verschillend en de neckplate zit zo te zien ook niet recht
    Mericelli is een goeie naam want van vermicelli kan je nog soep maken.

Geen twijfel dat het een anniversary strat is maar he zeg.. die dingen zijn al nauwelijks te slijten en dan gehakt en gespoten, andere knoppen, pickups en brug... meer een must have not.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pé. Bekijk bericht
    Dit dan.. http://link.marktplaats.nl/384957258

Een japanse custom Fender voor 700 euro?
    Hier is niets mis mee hoor. Het "Custom" slaat op de dubbele binding. En voor een '80's Jap is het ook nog eens een normale prijs. Heb zelf een '86 custom in 3tsb. en een '86 pink paisley.

Voor minder zullen ze ook te vinden zijn, maar vaak zie je ze ook duurder dan de aangeboden gitaar.

Senior Member

Standaard Inderdaad......les 12, hoe verklooi ik een gitaar.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Mericelli is een goeie naam want van vermicelli kan je nog soep maken.

Geen twijfel dat het een anniversary strat is maar he zeg.. die dingen zijn al nauwelijks te slijten en dan gehakt en gespoten, andere knoppen, pickups en brug... meer een must have not.
    Inderdaad les nummero zoveel in "hoe verkloot ik een gitaar".
    Je hebt een authentieke USA Fender Anniv. Strat mét certificaat, maar omdat de zilveren -fabrieksoriginele!- lak wat minder mooi werd, ging je maar even een busje autolak kopen?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door newbreed Bekijk bericht

Tja deze verkoper is een verhaal apart.
    Hij vraagt altijd "hoofdprijzen" voor zijn gitaren en af en toe is de herkomst of zijn verhaal in zijn advertenties twijfelachtig.

De verkoper heeft ook de "Robert J Allisson strats" in Nederland "geïntroduceerd".

Ik denk dat ik dan verder niets meer hoef te zeggen.....

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spirit Bekijk bericht
    Hier is niets mis mee hoor. Het "Custom" slaat op de dubbele binding. En voor een '80's Jap is het ook nog eens een normale prijs. Heb zelf een '86 custom in 3tsb. en een '86 pink paisley.

Voor minder zullen ze ook te vinden zijn, maar vaak zie je ze ook duurder dan de aangeboden gitaar.
    Klopt. Het zijn zeer fijne Tele's. Ik heb precies dezelfde en gehad en verkocht.
    En ja hoor: spijt!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fisherman Bekijk bericht
    Inderdaad les nummero zoveel in "hoe verkloot ik een gitaar".
    Je hebt een authentieke USA Fender Anniv. Strat mét certificaat, maar omdat de zilveren -fabrieksoriginele!- lak wat minder mooi werd, ging je maar even een busje autolak kopen?
    Zonde zonde zonde....!

Gr. C.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Tja deze verkoper is een verhaal apart.
    Hij vraagt altijd "hoofdprijzen" voor zijn gitaren en af en toe is de herkomst of zijn verhaal in zijn advertenties twijfelachtig.

De verkoper heeft ook de "Robert J Allisson strats" in Nederland "geïntroduceerd".

Ik denk dat ik dan verder niets meer hoef te zeggen.....

Thanx Geert, Ik had ook een toppic erover geopend. ik heb intussen de verkoper al laten weten dat ik van de koop af zie.
    Noud Smeets plays BO-EL guitars, Curt Mangan usa strings and Taurus pedals exclusively

Senior Member

Standaard

Hey ik heb even een vraag (twijfel dus ik stel hem maar even hier).

Ik krijg op mijn MIJ Jaguar een ruilvoorstel tegen een Made in Korea Fender Stratocaster.

Is dit een eerlijke ruil, ik heb nog nooit gehoord van een MIK Strat....?? Dus wat is de waarde van zo'n stratocaster?
    Gibson, what else...?

Senior Member

Standaard Geert weet daar vast meer van...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Venlonaer Bekijk bericht

Ik krijg op mijn MIJ Jaguar een ruilvoorstel tegen een Made in Korea Fender Stratocaster.

Is dit een eerlijke ruil, ik heb nog nooit gehoord van een MIK Strat....?? Dus wat is de waarde van zo'n stratocaster?
    Ik zou even wachten wat Geert ervan zegt, die weet zo vreselijk veel van die Fenders.....
    Succes!

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Venlonaer Bekijk bericht

is niet echt een goede ruil, op vintage veenendaal ging er pas een MIJ Jaguar voor EUR 450 weg wat ik redelijk goedkoop vond
    is het een oude koreaan of een nieuwe lite ash versie ? (de laatste zou nog redelijk zijn, bij een oude zou ik het zeker niet doen)
    life sucks and then you die

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    is niet echt een goede ruil, op vintage veenendaal ging er pas een MIJ Jaguar voor EUR 450 weg wat ik redelijk goedkoop vond
    is het een oude koreaan of een nieuwe lite ash versie ? (de laatste zou nog redelijk zijn, bij een oude zou ik het zeker niet doen)
    Ja hij is wel Lite Ash. Maar ik denk dat ik er toch vanaf zie...toch bedankt voor de info!

EDIT: misschien toch niet, ik krijg net dit doorgemaild: http://testberichte.ebay.de/Fender-L...00000003524740
    ben er toch wel van gecharmeerd!
    Laatst gewijzigd door Venlonaer; 11 oktober 2010 om 12:12
    Gibson, what else...?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten