Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 811 van 1260 EersteEerste ... 311711761801809810811812813821861911 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.101 t/m 8.110 van 12594

Discussie: Post je collectie

Senior Member

Standaard

Tijd voor een update. De familie is bijna compleet, m'n ESP staat/hangt/ligt nog bij m'n luthier om wat paint damage te herstellen, dus deze moet je er maar bij denken...

BlacKat - Diezel - Dean USA - G&L - Rhodes - Siggi Braun
    -> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...
    http://www.facebook.com/GuitarCandyBelgium

Senior Member

Standaard

Die N4 is zo gaaf!! Prachtig!! Als Washburn er nou eens één zonder FR zou produceren...
    GAGAGAGAGA

Senior Member

Standaard

nu vraag ik me altijd af, als je zoveel gitaren hebt speel je elke week op ze allemaal?
    Ik heb een kleine collectie van 2 elec, 1 bas en 1 acc, maar soms raak ik weken lang de helft niet aan.

Senior Member

Standaard

Naar optredens heb ik er een 5/6 mee, thuis worden ze idd nog allemaal bespeeld ja, hangt er van af welke stemming ik nodig heb. Momenteel staan er 3 in E, 1 in D, 2 in Drop D, 2 in Drop C. Degene die ik gebruik voor gigs krijgen uiteraard het meeste playtime, maar er is geen enkele die lang in m'n rack blijft staan
    -> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baco Bekijk bericht
    Naar optredens heb ik er een 5/6 mee, thuis worden ze idd nog allemaal bespeeld ja, hangt er van af welke stemming ik nodig heb. Momenteel staan er 3 in E, 1 in D, 2 in Drop D, 2 in Drop C. Degene die ik gebruik voor gigs krijgen uiteraard het meeste playtime, maar er is geen enkele die lang in m'n rack blijft staan
    mee eens.mijn collectie is ook niet klein te noemen, maar ik speel de ene week op de een veel, dan de andere week op de ander.

Zodra ik alles binnen heb, zal ik mijn gear wel updaten. hopelijk met de mark 5 ipv de mark 4.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    Zodra ik alles binnen heb, zal ik mijn gear wel updaten. hopelijk met de mark 5 ipv de mark 4.
    Mmm, een Mark 5 wil ik absoluut ook nog eens aan de tand voelen, of mss beter niet

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baco Bekijk bericht
    Mmm, een Mark 5 wil ik absoluut ook nog eens aan de tand voelen, of mss beter niet
    ik heb 'm al eens aan de tand gevoeld, en ik heb al een mark 4, maar ik vind sommige dingen in de 4 gewoon onhandig, die bij de 5 beter zijn. Ik hoor wel her en der dat het lead kanaal van de 5 minder goed is, maar wat ik me daarbij moet voorstellen...? Ik ga 'm deze week gewoon testen, en als ik 'm heb, dan post ik wel weer een HNAD!-topic :P net als over mijn 2 upcoming warmoth les pauls.... tis effe wachten, maar dan héb je ook wel wat.

Senior Member

Standaard

@baco: Ongelofelijke collectie.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard Update 23/09/2010

----

// City Of Life //

Moderator

chicken

En waar is nou die AC15C1 waar je nog steeds een review van zou schrijven?
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten