Als je alleen maar 1 serie van pedalen tegelijk aan of uit wilt hebben (dus niet tussen meerdere loops wilt schakelen), lijkt me dat je inderdaad alleen maar een doosje, 4 input jacks en een DPDT-schakelaar nodig hebt.
Als je alleen maar 1 serie van pedalen tegelijk aan of uit wilt hebben (dus niet tussen meerdere loops wilt schakelen), lijkt me dat je inderdaad alleen maar een doosje, 4 input jacks en een DPDT-schakelaar nodig hebt.
Persoonlijk zou ik hem passief laten, dus zonder led. Dat werkt prima, vind ik.
Ik heb de mijne ook zonder LED gemaakt, scheelde me immers weer een aansluiting op m'n daisy chain en het is best werkbaar, al is het afhankelijk van welk effect je in de loop hebt toch wel eens vervelend als je niet weet of de loop aanstaat of niet.
Maar ik heb er dan ook oa. mijn vintage Deluxe Electric Mistress in en die heeft ook al geen status LED, dat speelt wel mee uiteraard.
Ja, ik gebruik nu een AB-box om te schakelen tussen gewone versterker en akoestische versterker, en dan merk je echt wel gauw genoeg als-ie verkeerd staat.
Hier mijne..
En mn mini, voor repetities of akoestische gigs (dan gaat er een chorus op, in plaats van TS-9)
![]()
Laatst gewijzigd door elmoman; 18 september 2010 om 16:31
Xienix....
Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)
Favorieten/bladwijzers