Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 380 van 904 EersteEerste ... 280330370378379380381382390430480880 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.791 t/m 3.800 van 9036
    Senior Member

Standaard Uhm...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trecion Bekijk bericht
    Mensen, wat is een goede prijs voor een tweedehands Gibson Sg Special Faded die in zeer goede staat is? Zonder originele Gibson tas.
    Nou het punt is, is dat dit een "instap" model is in de SG-serie van Gibson die helaas niet echt populair is.
    In Duitsland koop je m rond de 550 euro nieuw incl. Gibson gigbag.
    Op Ebay gingen ze zelfs voor 499 euro weg!
    In Nederland overigens rond het bedrag van 599 euro, de "officiële" prijs.
    Dus tja, een beetje middelen en dan kom je gebruikt uit op rond de 350-400 euro.
    Succes ermee!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fisherman Bekijk bericht
    In Duitsland koop je m rond de 550 euro nieuw incl. Gibson gigbag.
    In België kost die ook maar €550! Dus het lijkt me dat je niet meer dan €350 moet geven (misschien minder zonder die tas).
    Het liep niet met de meisjes dus leerde ik gitaar
    Een hele slechte keuze want die mythe is niet waar
    Stoomboot - Groupies

Senior Member

Standaard

Kijk eens aan, ik vind dat Martien, de bedrijfsleider van de Fender vestiging in Opperdoes dit keer een keurige advertentie heeft opgesteld.
    Nu eens een keer geen flauwe Fender decals of neckplates, gewoon eerlijk waar het op staat, handgebouwde gitaartjes voorzien van een Gold decal.
    Dat ie er maar een paar tientjes aan mag verdienen heurrrr....

Die roze heb ik meteen besteld, leuk voor op de boot volgend jaar in de grachten

http://link.marktplaats.nl/374045534
    Had je beter deze kunnen kopen http://cgi.ebay.nl/HK-SST-E-Gitarre-...item4cf1ac75b7 , want de kans is zeer goed aanwezig dat het eenzelfde gitaar (hier en daar een ander element kapje, ander slagplaatje) betreft. En dan is het toch veel geld voor zo'n logo

Standaard

Oke bedankt voor jullie Reacties.

Zou €400-450 een redelijke prijs zijn voor een sg special faded met een stevige koffer, of is het meer wat de gek er voor geeft?

Senior Member

Standaard

Oke bedankt voor jullie Reacties.

Zou €400-450 een redelijke prijs zijn voor een sg special faded met een stevige koffer, of is het meer wat de gek er voor geeft?
    Ik vind het zeker een nette prijs.

Goeie spam overigens
    ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ

Standaard

onbedoelde spamm, vroeg me eigenlijk alleen af wat ik ervoor kan vragen aangezien ik alleen van die klote boden krijg. deze posts mogen van mij best verwijderd worden.

Senior Member

Standaard Bieden uitschakelen.

onbedoelde spamm, vroeg me eigenlijk alleen af wat ik ervoor kan vragen aangezien ik alleen van die klote boden krijg. deze posts mogen van mij best verwijderd worden.
    Trecion,

Als je hem echt wat sneller wilt verkopen zul je het bieden gewoon moeten uitschakelen (daarmee voorkom je ook die nepbiedingen) en scherp gaan zitten met je prijs.
    Ik zou 375 euro als uiterste prijs doen of 400 euro incl koffer.
    (nieuwe koffer kost 44,-)
    Er zat toch geen echte Gibson koffer bij ????

Iemand die echt geinteresseerd is, mailt of belt je dan toch wel.
    Ik zit zelf even aan mijn tax qua gitaren, anders nam ik m wel over voor een forumprijs -er komt binnenkort een bijdrage van mij aan het "Post je Collectie" topic.

Succes kerel!!!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spirit Bekijk bericht
    Had je beter deze kunnen kopen http://cgi.ebay.nl/HK-SST-E-Gitarre-...item4cf1ac75b7 , want de kans is zeer goed aanwezig dat het eenzelfde gitaar (hier en daar een ander element kapje, ander slagplaatje) betreft. En dan is het toch veel geld voor zo'n logo
    Ach die Martien.....onze Fender Corporate Executive uit Opperdoes .
    In elk geval, zoals ie die -die roze gitaar- advertentie opstelde, prijsde hij zijn waar niet aan met Fender decals of neckplates...voor de rest, hij doet maar wat ie wil

Senior Member

Standaard

Ach die Martien.....onze Fender Corporate Executive uit Opperdoes .
    In elk geval, zoals ie die -die roze gitaar- advertentie opstelde, prijsde hij zijn waar niet aan met Fender decals of neckplates...voor de rest, hij doet maar wat ie wil
    Nee, maar hij vergelijkt zijn shit nog steeds met Fender "de gitaren worden op dezelfde manier gebouwd als Fender", en "voor een lagere prijs heb je toch een echte custom shop"

En dan ook nog in de adv. zetten dat hij stad en land afzoekt..... Waarschijnlijk bedoelt hij dat hij met z'n luie flikker achter de PC zit, Ebay af te struinen naar goedkope budget gitaartjes.

Waarom moet hij zijn halzen eigenlijk bewerken, het zijn toch kwaliteits halzen?

Ik denk dat we moeten stoppen met melden op MarktPlaats. We kopen een gitaar bij hem, en halen deze live uit elkaar in het TROS programma OPGELICHT.

Standaard

@Fisherman

bedankt voor de tips, Het is inderdaad geen Gibson koffer.

Zodra hij weg is komt er een Schecter Tempest custom en zal ik me ook eens wagen aan wat foto's voor het Post je Collectie Topic.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten