Oorspronkelijk geplaatst door soupero gewoon een originele uit 1959 maar niet alle LP's uit die gloriedagen zijn goed er zitten nog altijd rotte gitaren tussen of alleszins hele slecht Is niet eens een '59, maar een '60. Een '59 is nog duurder... Zo duur omdat er vet weinig van gemaakt zijn.
Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10
Vanavond in mijn handen gehad Een Gibson Les Paul 1958 VOS Plain Top en mijn lief die erbij was vond dat ik er rond mijn verjaardag nog maar eens an moest denken...
Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Maar goed, je kunt er uren over lullen op gitaarfora
Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever Wie weet dit weekend meer nieuws Vandaag een 5120 opgehaald, 5 uur in de trein gezeten maar is het meer dan waard! Morgen krijgt 'ie een topic!
Oorspronkelijk geplaatst door zjanke Vanavond in mijn handen gehad Een Gibson Les Paul 1958 VOS Plain Top en mijn lief die erbij was vond dat ik er rond mijn verjaardag nog maar eens an moest denken... Ook niet verkeerd, maar ik heb net een nieuwe liefde
Iemand gul die mij zo'n gitaar wil geven ?
Mijne kleine Flickr | Volg me op Twitter!
Jawel hoor, voor je harses
www.facebook.com/bodyfarmdeathmetal
Oorspronkelijk geplaatst door Tho Jawel hoor, voor je harses Waar is die goeie ouwe tijd dat fenders nog rectaal overdwars ingebracht werden?
De gitaren van mijn held zijn jammer genoeg een beetje aan de dure kant. 't zal wachten worden tot mijn pensioen tot ik zo eentje kan aanschaffen.
Oorspronkelijk geplaatst door imbzy De gitaren van mijn held zijn jammer genoeg een beetje aan de dure kant. 't zal wachten worden tot mijn pensioen tot ik zo eentje kan aanschaffen. Jakkie, ik zou ze in de fik steken en ervan genieten.... Dan krijgen ze pas een fade to black sound
Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever Jakkie, ik zou ze in de fik steken en ervan genieten.... Da's een beetje overdreven, maar de originele gitaren vind ik in ieder geval een stuk mooier dan de ESP en hoe-heet-die-gozer-ook-al-weer rip-offs.
DIY-Layout.com | TANK86
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers