Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 16 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 155

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Mag niet van Levi...!

Gr. C.

Edit: En van de moderatoren, want alle posts zijn daar weg...!
    Eigenlijk wel zo verstandig!
    Huh? Heb ik wat gemist?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelSmoel Bekijk bericht
    Huh? Heb ik wat gemist?
    Yep, maar da's niet belangrijk!

Gr. C.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Senior Member

Standaard

Dat over dat Blackstar hype. Volgens mij is het gewoon goede marketing en een goed product op de markt brengen voor Metalheads. Die zijn er genoeg tegenwoordig

Niet te duur, maar wel kwaliteit en naar wensen van.

Als je een Blackstar HT-5 wil voor metal, welk ander merk kan voor dat geld nou die specs/geluid als concurrentie aanbieden? Volgens mij is er niet veel wat een echte concurrent voor deze HT-5 is. Dat van die Vox... dat is geen amp voor Metalheads of wel?
    Laatst gewijzigd door Rembull1980; 8 september 2010 om 10:00

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rembull1980 Bekijk bericht
    Dat over dat Blackstar hype. Volgens mij is het gewoon goede marketing en een goed product op de markt brengen voor Metalheads. Die zijn er genoeg tegenwoordig

Niet te duur, maar wel kwaliteit en naar wensen van.

Als je een Blackstar HT-5 wil voor metal, welk ander merk kan voor dat geld nou die specs/geluid als concurrentie aanbieden? Volgens mij is er niet veel wat een echte concurrent voor deze HT-5 is. Dat van die Vox... dat is geen amp voor Metalheads of wel?
    Niet om het één of ander, maar die HT-5 is nou niet bepaald (alleen) voor metalheads. Integendeel, zou ik haast zeggen...

Gr. C.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Senior Member

Standaard

"Ik vind toch dattie wel erg hard gaat. Kan ik me Hotplate erop aansluiten?"
    Gear:
    Schecter C-1 BlackJack | Schecter Hellraiser Sunset FR | PRS Torero SE | Vintage V6 Icon LB
    Blackstar Artisan 30H | Blackstar HT-Blackfire | Demeter Comp-2 Pro | 1x12 SugarCone

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Niet om het één of ander, maar die HT-5 is nou niet bepaald (alleen) voor metalheads. Integendeel, zou ik haast zeggen...

Gr. C.
    +1 ik heb de ht40, maar speel er nauwelijks metal op
    Epi LP Standard Plus Top, Ibanez GRX, Western acoustic. Blackstar HT40. Line6 UX1, Boss DD-7, SM57

Standaard

Hoge kwaliteit demo van het combo:

http://www.youtube.com/watch?v=AJewAJuodl8
    Feed My Frankenstein

Standaard

Nu achteraf bedenk ik me, eerst leuk als oefenversterker, daarna vond ik er geen fuck meer aan, en nu is het wel leuk om mee op te nemen, een goede interface heb ik, alleen krijg ik vaak niet "mijn" geluid uit PodFarm, en dat krijg ik wel uit mijn Blackstar.

Keuzes... Keuzes... Eerst maar eens een gitaar.

Senior Member

Standaard

De HT5 1x10 heb ik wel es gebruikt bij de repetitie, en die kan nipt meekomen met onze lompe drummert. Behoorlijk hard voor thuis dus.

Lekkerder dan een JCM 2000 of 900 imho, en zeker beter dan een Twin, die Blackstars. Jammer dat ze ook t nodige kosten. (maarja he daar betaal je ook voor).

De HT 5 overstuurt wel n beetje snel en n tikkie vettig/ zompig. Iets waar ik op de Ht20 (of was t de 40?) geen last van had. Volgens mij hebbie dat met de Ht 1 dan alleen nog maar sneller. Ik zou t alleen aan mensen adviseren die voornamelijk high gain spelen.

Misschien ga ik eens kijken of ik mn HT5 kan verkopen en n HT20 terugkopen ofzo. Sjongejonge dat is echt een heel lekker ding
    Laatst gewijzigd door RS-Rik; 27 september 2010 om 22:18
    Gezocht: SD '59 Brug, SD Pearly Gates Brug, Tele Neck- Element
    Aangeboden: Sperzel Tuners 6 x 1 Chrome

Standaard

Eigenlijk zijn 5 watt versterkers een loos compromis. Voor thuis gaan ze te hard en voor optreden gaan ze weer niet hard genoeg. Met een 1 watt versterker ga je weer zo'n 7 dB zachter, maar zit je cranked nog altijd op een 95 dB. De fabrikanten proberen low-watt versterkers natuurlijk zo lang mogelijk uit te melken. Je hoeft ook niet altijd cranked te spelen natuurlijk, maar is wel een vereiste voor mooie eindbuisoversturing.
    Feed My Frankenstein

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten