Dat over dat Blackstar hype. Volgens mij is het gewoon goede marketing en een goed product op de markt brengen voor Metalheads. Die zijn er genoeg tegenwoordig![]()
Niet te duur, maar wel kwaliteit en naar wensen van.
Als je een Blackstar HT-5 wil voor metal, welk ander merk kan voor dat geld nou die specs/geluid als concurrentie aanbieden? Volgens mij is er niet veel wat een echte concurrent voor deze HT-5 is. Dat van die Vox... dat is geen amp voor Metalheads of wel?
Laatst gewijzigd door Rembull1980; 8 september 2010 om 10:00
"Ik vind toch dattie wel erg hard gaat. Kan ik me Hotplate erop aansluiten?"
Gear:
Schecter C-1 BlackJack | Schecter Hellraiser Sunset FR | PRS Torero SE | Vintage V6 Icon LB
Blackstar Artisan 30H | Blackstar HT-Blackfire | Demeter Comp-2 Pro | 1x12 SugarCone
Hoge kwaliteit demo van het combo:
http://www.youtube.com/watch?v=AJewAJuodl8
Feed My Frankenstein
Nu achteraf bedenk ik me, eerst leuk als oefenversterker, daarna vond ik er geen fuck meer aan, en nu is het wel leuk om mee op te nemen, een goede interface heb ik, alleen krijg ik vaak niet "mijn" geluid uit PodFarm, en dat krijg ik wel uit mijn Blackstar.
Keuzes... Keuzes... Eerst maar eens een gitaar.
De HT5 1x10 heb ik wel es gebruikt bij de repetitie, en die kan nipt meekomen met onze lompe drummert. Behoorlijk hard voor thuis dus.
Lekkerder dan een JCM 2000 of 900 imho, en zeker beter dan een Twin, die Blackstars. Jammer dat ze ook t nodige kosten. (maarja he daar betaal je ook voor).
De HT 5 overstuurt wel n beetje snel en n tikkie vettig/ zompig. Iets waar ik op de Ht20 (of was t de 40?) geen last van had. Volgens mij hebbie dat met de Ht 1 dan alleen nog maar sneller. Ik zou t alleen aan mensen adviseren die voornamelijk high gain spelen.
Misschien ga ik eens kijken of ik mn HT5 kan verkopen en n HT20 terugkopen ofzo. Sjongejonge dat is echt een heel lekker ding
Laatst gewijzigd door RS-Rik; 27 september 2010 om 22:18
Gezocht: SD '59 Brug, SD Pearly Gates Brug, Tele Neck- Element
Aangeboden: Sperzel Tuners 6 x 1 Chrome
Eigenlijk zijn 5 watt versterkers een loos compromis. Voor thuis gaan ze te hard en voor optreden gaan ze weer niet hard genoeg. Met een 1 watt versterker ga je weer zo'n 7 dB zachter, maar zit je cranked nog altijd op een 95 dB. De fabrikanten proberen low-watt versterkers natuurlijk zo lang mogelijk uit te melken. Je hoeft ook niet altijd cranked te spelen natuurlijk, maar is wel een vereiste voor mooie eindbuisoversturing.
Feed My Frankenstein
Favorieten/bladwijzers