wat een vergelijkingen ook allemaal hahah
rechtvaardigd wel mijn credo > doe wat je zelf wil en lekker boeiend wat iemand anders daarvan vind, als jij er blij van wordt dan is het toch goed?
wat een vergelijkingen ook allemaal hahah
rechtvaardigd wel mijn credo > doe wat je zelf wil en lekker boeiend wat iemand anders daarvan vind, als jij er blij van wordt dan is het toch goed?
Zolang je er dan ook niet zelf mee rijdt op de openbare weg zie ik niet in waarom iemand daar een probleem mee zou mogen hebben...
Ik begrijp het niet zo goed, want hoewel ik ook best graag wat sleutel aan de moto gaat het me vooral om het rijden. Maar dat is een keuze die je zelf maakt en daar heeft een ander nu eenmaal niets in te zeggen...
Veel succes dus met de aankoop van die Harley...
Ze vonden mij m`n nieuwe gitaar ook niet waard want"je speelt net dus waarom dan zo`n investering, je kan niet eens spelen"
Nouja goed, ik heb hem uit eindelijk toch gekocht en hij is heerlijk!
Een gitaar 'waard' zijn vind ik zo'n grote berg onzin. Een fijne gitaar kan juist heel motiverend werken! En een gitaar die bij jou past is meer dan enkel een object, daar ontwikkel je toch een bepaald gevoel bij? Je moet je gevoel in de muziek weten te stoppen en daar heb je de juiste accomplice voor nodig xD
Het is misschien niet helemaal slim te noemen om direct als je begint een ontzettend dure gitaar te kopen, want de meeste weten dan nog niet wat ze willen (of wel natuurlijk!). Maar wie ben ik om iemand de aankoop van zijn grote liefde te onthouden?
Gitaren: Skervesen Swan Fanned 7
Gear: Laney Ironheart Studio/TC-GMajor/Mesa5050/CarvinLegacy2x12
Band: Progressive metal in aanbouw..
Te koop: Carvin Legacy 2x12 V30 - PM voor info
Mensen mogen best vinden dat iemand een gitaar niet waard is, maar waarom die persoon daarmee confronteren? Vind ik nogal sneu. Ik zou er ook vierkant lak aan hebben.
mij zal je nooit horen zeggen dat iemand zijn gitaar niet waard is, maar denken zal ik het echt wel.
Ik heb al mijn gear gekocht met geld dat binnenkwam door muziek te spelen, dus het duurde wel even eer ik wat degelijke spullen kon kopen. Als ik dan 16 jarigen bij hun eerste gig zie spelen op peperduur spul (gekocht, niet gestolen ), dan denk ik: rock 'n' roll, waer bestu bleven ...
Geld verdienen met muziek? Kan dat?
Vertel vertel!
Favorieten/bladwijzers