Punt 1: Wat betekent HNGD???
En bedankt nu heb ik GAS gekregen voor deze:
En deze:
Ik neig het meest naar de witte JM20 vanwege de HB bij de brug.
Punt 1: Wat betekent HNGD???
En bedankt nu heb ik GAS gekregen voor deze:
En deze:
Ik neig het meest naar de witte JM20 vanwege de HB bij de brug.
Ik heb deze J&D gehad en in een vlaag van verstandsverduistering verkocht......
Speelde héérlijk en klonk zeker niet verkeerd. Ook lekker licht kwa gewicht. Enige minpuntje was dat de B-snaar om één of andere reden niet doorklonk en door "iets" gedempt werd leek het wel. Andere snaren probleemloos en geen fretbuzz of wat dan ook. Ook nieuwe snaren brachten daar geen verandering in. De hoogte van het brugzadeltje aangepast op diverse standen, maar niets hielp. Misschien had ik terug moeten sturen, maar was daar te lui voor......
@ Pe,
Hoe is het gewicht van deze J&D jagmaster?
Zeer licht! In vergelijking met de Spear (welke een mahonie body heeft) is het zeker weten een lichtgewicht. Precieze getallen heb ik zo niet, dan zou ik moeten gaan wegen..
Overigens is de JM-10 die jij postte niet dezelfde als (tegenwoordig?) geleverd wordt door MusicStore. Tenminste, mijn JM-10 heeft een andere headstock, zijdeglans gelakte hals en een lichtere groene kleur body (zie ook de foto's in de eerste post)..
Verder heeft juist die HB in de brug er voor gezorgd dat ik die witte JM-20 niet wou. Ik wou juist een standaard strat-layout qua elementen, humbuckers heb ik ondertussen genoeg..
Ik zie trouwens dat er iets op jouw elementen staat? Heb je ze vervangen? Bij mij zitten er gewoon blanco aged-white elementkapjes op..
Te Koop:
- Schecter Stiletto Extreme 4 Honey Burst
Die strat heeft Wilkonson PU's standaard en dat voor € 88 nu € 99!
Op één of ander Amerikaans forum las ik juist dat de JM's zwaar waren kwa gewicht.
Ik heb een J&D LP Goldtop en die is loeizwaar.
Maar wat een mooie gitaar, goede afwerking, lekker geluidje.
Alleen zit er wat ruis in, moet nog een keer de bedrading nakijken.
Favorieten/bladwijzers