Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 621 van 1797 EersteEerste ... 12152157161161962062162262363167172111211621 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.201 t/m 6.210 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fisherman Bekijk bericht
    Goh, ik wist niet dat Fender een fabriek in Opperdoes had ???
    http://link.marktplaats.nl/369529828
    Sinds de productie van spijkerboor naar oppperdoes is verhuisd staan de tuners wel rechter.
    ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ

Senior Member

Standaard

waarschijnlijk machinaal aangebracht, maar ja ze zullen dan wel weer een stuk minder klinken. Ik voorspel je de spijkerboor exemplaren worden goud geld waard

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door speedmusic Bekijk bericht
    waarschijnlijk machinaal aangebracht, maar ja ze zullen dan wel weer een stuk minder klinken. Ik voorspel je de spijkerboor exemplaren worden goud geld waard
    en het maple van de toets is ook wel erg donker geworden, zeldzame soort zeker?, blijft een sukkel, zou hij nu weer in veenedaal staan nu chris er niet meer welkom is?
    hij zeurde al zodra iemand een versterker aanzette en er nog niet eens over speelde.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stikel Bekijk bericht
    En wat voor body is het nu ? Ash of Basswood ?
    gr. Jan
    Scherp gezien, Jan. Het was mij ontgaan!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door speedmusic Bekijk bericht

Gr. C.
    Laatst gewijzigd door guitarkid; 31 augustus 2010 om 16:56
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martien
    met maple hals met rosewood fretboard.
    Deze Stratocaster heeft een mooie hals met ingelegde maple toets en dat maakt hem tot een klasse instrument.
    Euh...

Deze Stratocaster ziet er uit als nieuw en is dat ook.
    Mooi he, die open deuren.

De body is mooi van tekening. Dat kan ook niet anders want ik bouw zelf de gitaren. Ik zoek land en stad af naar nieuwe massieve goede bodies (Dit is een massieve body Ash) en koop goede halzen en bouw ze dan op en stel ze perfect af.
    Okee, maar...

Vele Fenders zijn op dezelfde manier gebouwd maar daar hangt een veel hoger prijskaartje aan.
    Dat is natuurlijk flauwekul. Fender maakt de halzen en body's namelijk zelf in plaats van ze ergens in China of waar dan ook te kopen. Daarmee voorkomen ze dan ook dat ze niet helemaal weten wat voro hout er ook alweer gebruiks was: Ash of toch

basswood.
    De hele look van de gitaar als van het grote voorbeeld en dat voor een fractie van de prijs met minimaal vergelijkbare kwaliteit.
    Tsja, ik zou eerder zeggen: dezelfde kwaliteit vind je doorgaans voor dezelfde prijs ook wel elders. En dan weet de bouwer meestal wel precies wat ie levert.

Maar goed, het is ook weer niet zo dat je echt teveel betaalt. Je betaalt wat de gitaar waard is, punt. Hij moet alleen een keer ophouden met het wat teveel ophemelen van zijn spullen en gewoon op eigen merites werken. Maarja, het klinkt al een heel stuk minder sexy wanneer je zegt dat je met her en der op de kop getikte materialen prima gitaren assembleert en voor een nette prijs weer doorverkoopt.
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard Ugh!

Even om wat nuancering in de discussie over de gitaren die Martien bouwt te brengen;

Ik heb niets tegen mensen die gitaartjes bouwen en ze willen verkopen...ze gang hun gang maar. En als ze er iets op verdienen, prima.
    Maar je moet niet een allegaartje in elkaar flansen en die dan trots met een Fender decal en een dikke F op de neckplate gaan adverteren, want dan ga je een mistig gebied in ....althans, dat is mijn bescheiden mening.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fisherman Bekijk bericht
    Even om wat nuancering in de discussie over de gitaren die Martien bouwt te brengen;

Ik heb niets tegen mensen die gitaartjes bouwen en ze willen verkopen...ze gang hun gang maar. En als ze er iets op verdienen, prima.
    Maar je moet niet een allegaartje in elkaar flansen en die dan trots met een Fender decal en een dikke F op de neckplate gaan adverteren, want dan ga je een mistig gebied in ....althans, dat is mijn bescheiden mening.
    Heb je wel een punt, hij weet dat ergens zelf ook wel. Er staat dat hij er een ander logo op wil zetten als je erom vraagt...

Verder, zou best wel eens een leuk gitaartje kunnen zijn voor 300 euro...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EJPostema Bekijk bericht
    Heb je wel een punt, hij weet dat ergens zelf ook wel. Er staat dat hij er een ander logo op wil zetten als je erom vraagt...

Verder, zou best wel eens een leuk gitaartje kunnen zijn voor 300 euro...
    Een Santander strat of Wesley tele die nog geen 100 euro op ebay kosten met GF.S pups van een paar tientjes is niet leuk voor 300 euro
    ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ

Senior Member

Standaard Gibson W.R.C. Signature uit 1984 ????

Ik nam contact op met de verkoper van deze Gibson W.R.C.
    http://link.marktplaats.nl/373713365
    en die heeft een vraagprijs van € 2500,- voor deze Gibson W.R.C. (Signature??) uit 1984.

Ten eerste, werden deze gitaren slechts in 1987 en 1988 gebouwd (dan heb ik het over de signature gitaren!) en ten tweede...2500 euro????

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rock Bottom Bekijk bericht
    Een Santander strat of Wesley tele die nog geen 100 euro op ebay kosten met GF.S pups van een paar tientjes is niet leuk voor 300 euro
    Oh, was hij dat die uit zijn plaat ging toen iemand infoprmeerde of het wellicht een bijgeschaafde Wesley betrof? Was ik alweer vergeten.

En dat logo: daarmee bedoelt ie dus dat hij er als je wilt een Fender logo op plakt.
    Turn it up • Bring the noise

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten