“Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia
GuitarPlansCollection
Prachtige gitaar om te zien (GAS!), ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze (of hij) klinkt!
Te koop: Marshall MG100DFX 300,-
Da's een Big Bump...maar hij is nog steeds niet afgesteld (of wel)
![]()
"In God we trust, all others pay cash."
Ik hoop niet da iedereen nu Jack en Danny's gaat kopen want dan krijgen we wel heel veel HNGD-topics...gezien de prijs van die dingen.
Geinig kleurtje,dat wel.
Een goede afstelbeurt is al duurder als de gitaar zelf,grappig
Evengoed gefeliciteerd man![]()
Hehe, da's de Spear die voor geen meter afgesteld was, en overigens nog steeds niet isDeze J&D is best wel netjes afgesteld, en dat heb ik van verscheidene gitaristen gehoord!
Wel viel me laatst op dat de veren van de tremolo meegalmen wanneer je lekker hard op de snaren staat te beuken, maar dat is met een klein beetje schuimspul zo opgelost![]()
Te Koop:
- Schecter Stiletto Extreme 4 Honey Burst
Ik heb sinds gisteren ook een JD Les Paul...nou ziet er erg netjes afgewerkt uit én klinkt ook nog best aardig!!
Gibson, what else...?
Ja voorheen had ik het niet zó op J&D, maar ik moet zeggen dat ik compleet op mijn woorden teruggekomen ben. Wat een briljante gitaren voor het geld. Tuurlijk, er kunnen altijd betere elementen in, en ook is de hardware vast wel te upgraden, maar dan nóg heb je voor een lage prijs een retegoeie gitaar!![]()
Te Koop:
- Schecter Stiletto Extreme 4 Honey Burst
Favorieten/bladwijzers