Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 14 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 135

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Als je de geluidsman te lijf meent te moeten gaan, is er wel ergens iets misgegaan tijdens het eerste ontmoetingsgesprekje. Vriendelijkheid en communicatie, daar draait het om. Als je op een normale manier met elkaar blijft communiceren, is er geen enkele reden om elkaar voor de vlakte te slaan. Die reden is er trouwens nooit.
    Inderdaad, een gig moet je samen doen, hoe lekkerder je samenwerkt hoe beter het optreden wordt. Merk vaak bij bands dat ze eigenlijk niet goed weten wat ze tijdens de soundcheck moeten aangeven. Pas wanneer ik vragen ga stellen blijkt dat er nog van alles beter kan. Resulteert in de meeste gevallen in een meer dan tevreden band en daar heb ik dan ook weer lol in.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MusicXtra Bekijk bericht
    Inderdaad, een gig moet je samen doen, hoe lekkerder je samenwerkt hoe beter het optreden wordt. Merk vaak bij bands dat ze eigenlijk niet goed weten wat ze tijdens de soundcheck moeten aangeven. Pas wanneer ik vragen ga stellen blijkt dat er nog van alles beter kan. Resulteert in de meeste gevallen in een meer dan tevreden band en daar heb ik dan ook weer lol in.
    Dit vind ik wel een apart draadje waard. Waar op te letten bij een soundcheck.
    Mooie spullen, maar kun je ook een beetje spelen?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solidkick Bekijk bericht
    Als de massa weent is er geen plaats voor scherts en luim.
    Bedroefd meeknikken of verontwaardigd meebriesen is het devies!

@Bert: ja, met een komkommer
    @Showband: denk je wel om je hart? We willen geen ongelukken achter de tafel....
    @schizo910: Kun je me aangeven waar die grens tussen aanvaardbaar en onaanvaardbaar precies ligt? dan zet ik het in de rider.

Trouwens, bij ons is "zak hooi" een compliment.
    Ik wens u een zak hooi toe, betekent het.
    Echt waar!
    misschien moet je ook maar in de rider zetten dat je fysiek geweld niet afkeurt indien van toepassing.

Standaard

4 november aanstaande om 11.40 uur mag de dader zich gaan verantwoorden voor de rechter in Utrecht....

Standaard

Even een update: Aangezien ik steeds nog niet in staat ben om langer dan een kwartier iets te doen en vervolgens minimaal een half uur rust moet nemen maar weer naar de huisarts gegaan.
    Daar ik ook steeds last heb van bloeduitstortingen onder mijn ogen heeft het er alle schijn van dat ik een scheur in mijn schedel heb opgelopen, komende dinsdag naar de neuroloog om uitsluitsel daarover te krijgen.
    Al met al is de impact van dit gebeuren enorm, we zijn nu 5 weken verder en het moment dat ik weer 'normaal' kan functioneren lijkt nog niet in zicht.
    Om die reden zal de soundcheckdag ook nog even op zich moeten laten wachten.
    Met dank aan de dader.

Standaard

Even een update: Aangezien ik steeds nog niet in staat ben om langer dan een kwartier iets te doen en vervolgens minimaal een half uur rust moet nemen maar weer naar de huisarts gegaan.
    Daar ik ook steeds last heb van bloeduitstortingen onder mijn ogen heeft het er alle schijn van dat ik een scheur in mijn schedel heb opgelopen, komende dinsdag naar de neuroloog om uitsluitsel daarover te krijgen.
    Al met al is de impact van dit gebeuren enorm, we zijn nu 5 weken verder en het moment dat ik weer 'normaal' kan functioneren lijkt nog niet in zicht.
    Met dank aan de dader.
    Wat een rotzak, de muziek wereld gaat echt naar de knollen !

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Als je de geluidsman te lijf meent te moeten gaan, is er wel ergens iets misgegaan tijdens het eerste ontmoetingsgesprekje.
    Steeds als ik hier op GN kom bedenk ik me weer dat ik hier vaker moet komen
    ------------------------------------
    http://www.acdctribute.nl AC/DC Tribute

Moderator

Standaard

Met dank aan de dader.
    Ik zou je willen adviseren om de komende tijd goed uit te kijken en eventuele letselschade helemaal te verhalen op de dader, ook het gemis aan inkomsten vanwege de gevolgen van die klap op je harses. En als je blijvend letsel hebt opgelopen, wat helemaal niet denkbeeldig is, gaat het al snel in de grote bedragen lopen. Neem geen genoegen met afkoperij van zijn eventuele verzekering, er zitten op dit forum juristen en studerenden daarvoor, die je goede raad kunnen geven.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Senior Member

Standaard

Ik hoop dat alles goed komt, belachelijke actie van de dader. Dat 'ie maar veel spijt krijgt. En lang ook.

Senior Member

Standaard

Veel sterkte!!!!!
    Zorg voor goede ondersteuning vanuit je vriendenkring en familie.

Verwacht van die zitting niet al te veel voldoening qua uitspraak/etc.; de dader moet natuurlijk vervolgd worden maar hang daar je geluk niet aan op.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten