Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 368 van 904 EersteEerste ... 268318358366367368369370378418468868 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.671 t/m 3.680 van 9036

Standaard

Overweeg een Roland Cube 30x icm een Squier Stratocaster Deluxe met bouwjaar 2004. Kan het setje (incl strap, kabels) waarschijnlijk voor zo'n 325 krijgen.

Is dat een redelijke prijs? Zie de Cube30x los vaak al voor zo'n 150 staan, maar weet niet of het een redelijke prijs is.

Stonden geen fotos bij, die heb ik ondertussen aangevraagd...

Senior Member

Standaard Gibson SG-3 Secial Faded White 3-pups

Gibson SG-Liefhebber opgelet!

Deze wordt lekker betaalbaar nu, de gitaar in kwestie (zie advertentie) is een jaar oud. Nieuwprijs is overigens rond de 650 euro. Dus met wat onderhandelen kun je hem 250 euro goedkoper krijgen nu!

http://link.marktplaats.nl/363365320
    Laatst gewijzigd door Fisherman; 27 augustus 2010 om 12:14 Reden: weer een tiebfaud...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fisherman Bekijk bericht
    Gibson SG-Liefhebber opgelet!
    Ik ben SG-liefhebber pur sang, maar wat een gedrocht is dat met die 3 pickups!

Edit: het 3e pickup gat valt nog te verbergen door een andere slagplaat, maar dan blijft de uiterst lelijke potmeter plaatsing over...

Senior Member

Standaard Echt?

Hé Harolda,

Echt? Ik ben persoonlijk geen SG-kenner of specifieke fan, maar die 3 pups vind ik wel aardig zo in contrast met dat faded white.
    Maarja, jij bent de kenner, dus ik kan absoluut niet beamen of dit een goede gitaar is qua sound, sustain etc.etc.

Senior Member

Standaard

Maarja, jij bent de kenner, dus ik kan absoluut niet beamen of dit een goede gitaar is qua sound, sustain etc.etc.
    Het zal vast wel een goede gitaar zijn, maar het oog wil ook wat!

Overigens zijn alle SG's met een element bij de hals minder stevig en dus ook minder stemvast dan de 1 pupper varianten. Daar loopt de hals wat verder door wat 'm veel steviger maakt...

Standaard

@fisherman - als dat grap was naar mijn opmerking dan vindt ik dat prima. ik post wel niks meer waarvan ik denk dat mensen er misschien wat aan hebben.

lekker voorbeeld van het niveau weer eens.

PS: der heeft een prijs bij gestaan op het moment dat ik hem zag...

Senior Member

Standaard

Hé Harolda,

Echt? Ik ben persoonlijk geen SG-kenner of specifieke fan, maar die 3 pups vind ik wel aardig zo in contrast met dat faded white.
    Is een mede forummers deze jongen.

Ik vind deze SG eerlijk gezegd ook niet echt mooi, de combo van de kleur, pups en knoppen vind ik mwah niet zo geslaagd, chromen kapjes over de elementen zouden een hoop goed doen.

De prijs is op zich niet slecht.

Senior Member

Standaard groot misverstand....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trecion Bekijk bericht
    @fisherman - als dat grap was naar mijn opmerking dan vindt ik dat prima. ik post wel niks meer waarvan ik denk dat mensen er misschien wat aan hebben.

lekker voorbeeld van het niveau weer eens.

PS: der heeft een prijs bij gestaan op het moment dat ik hem zag...

Trecion, dit is een totaal andere advertentie en mijn opmerking over de prijs, welnu...ik lees dat nu pas -toen jij de advertentie las dat er een prijs bij stond, inmiddels niet meer-.
    Dus ik heb absoluut geen bijbedoeling over jouw bijdrage in dit topic...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door romijntje444 Bekijk bericht
    Damn, ik moet me echt even inhouden om niet die 25 pleuro extra te lappen. Die knakker woont een minuut of 20 bij mij vandaan, de prijs is goed en zo vaak zie je ze inderdaad niet...

Laat iemand anders snel dit ding kopen voordat ik geld uitgeef wat ik niet kan missen aan nóg een SG!
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten