Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 612 van 1797 EersteEerste ... 11251256260261061161261361462266271211121612 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.111 t/m 6.120 van 17961
    Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    Zeer twijfelachtig dit.
    waarom is 't twijfelachtig als ik vragen mag?
    Laatst gewijzigd door fahrzin; 22 augustus 2010 om 21:25

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fahrzin Bekijk bericht
    waarom is 't twijfelachtig als ik vragen mag?
    Er is niks twijfelachtigs aan, Hendriks loopt gewoon te zeiken dat dit niet het juiste topic is. Dit topic is meer voor gitaren van twijfelachtige komaf of leugens in advertenties.

Jouw advertentie: mooi beginnerssetje, zeker voor €75,-

Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Er is niks twijfelachtigs aan, Hendriks loopt gewoon te zeiken dat dit niet het juiste topic is. Dit topic is meer voor gitaren van twijfelachtige komaf of leugens in advertenties.

ah zeg dat dan sorry, ik dacht: zonde om 'n eigen topic te openen en t kan waarschijnlijk wel hier....niet dus
    Laatst gewijzigd door fahrzin; 22 augustus 2010 om 21:34

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    ben ik met je eens Jan , zolang iemand zegt dat het nep is , heb ik er geen probleem mee , die zooi is nou eenmaal in omloop.

Ik ben wel tegen verkoop van nep ,of het plakken van decals als het er niet bij word vermeld.
    , echter bestaat de kans dat de nieuwe eigenaar hem weer verkoopt als origineel.
    Bah wat is het leven ingewikkeld.
    Het staat er nu wel bij, dat ze niet echt zijn, maar helaas lopen er figuren in NL die zo'n ding kopen en hem een tijdje later als zijnde echt verkopen (bv onderhands), dus ik blijf er op tegen, er worden teveel mensen mee gedupeerd.

Senior Member

Standaard

Thanks , ik ben beroeps zeikerd.

Senior Member

Standaard

Dus als ik een gitaar jat en dat netjes vermeld bij de Marktplaats advertentie, dan is dat ok?

...of dit:

"Deze gitaar is een niet van echt te onderscheiden kopie van een Gibson. Koop 'm voor minder dan het origineel en probeer 'm aan iemand anders voor de hoofdprijs te verkopen!"

...of dit:

"Het importeren van en handelen in deze nep-gitaar is bij wet verboden in Nederland. Voor een paar honderd Euro kan hij van jou zijn!"
    Ik reageer op een quote van Geert met daarin een verwijzing naar een bepaalde Marktplaats advertentie. Die onzin die jij er aan toevoegt slaat niet op deze ad is voor jouw rekening.

gr Jan
    Laatst gewijzigd door stikel; 23 augustus 2010 om 00:14
    For sale. Roger strat by Duesenberg (voorheen Diego). Nog als nieuw, halve prijs. PM voor info en pics.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stikel Bekijk bericht
    Kan in bovenstaande ver mee gaan, maar deze dude is wel zo eerlijk en vermeld dat het hier een kopie betreft. Dat zie ik ook wel eens anders. Kennelijk is er voor namaak shit ook markt.

gr Jan
    Ik jouw stelling goed begrijpen Jan, deze zetten er eerlijk bij dat het een kopie betreft, maar deze exemplaren kunnen heel makkelijk in handen vallen van mensen die er niet eerlijke bedoelingen op na houden en dan is mijn credo toch "voorkomen is beter dan genezen"

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Ik jouw stelling goed begrijpen Jan, deze zetten er eerlijk bij dat het een kopie betreft, maar deze exemplaren kunnen heel makkelijk in handen vallen van mensen die er niet eerlijke bedoelingen op na houden en dan is mijn credo toch "voorkomen is beter dan genezen"
    zelfs deze advertentie vind ik niet kunnen
    ondanks dat vermeld wordt dat het om een kopie gaat
    wordt de suggestie gewekt dat deze gitaar net zo goed is als een echte
    nee het is geen gibson maar hij had zo uit de gibson fabriek kunnen komen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest Bekijk bericht
    zelfs deze advertentie vind ik niet kunnen
    ondanks dat vermeld wordt dat het om een kopie gaat
    wordt de suggestie gewekt dat deze gitaar net zo goed is als een echte
    nee het is geen gibson maar hij had zo uit de gibson fabriek kunnen komen
    Nee, dat staat er helemaal niet! er staat gewoon dat ie goed klinkt en fijn speelt én dat er een Gibson logo opzit.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    http://link.marktplaats.nl/367546888

Zolang deze kutzooi te koop blijft, blijf ik ze posten
    Je snapt het volgens mij niet. Tuurlijk is die shit nep en is dat een kwalijke zaak en zo, maar het staat er in dit geval zelfs duidelijk bij en dan is het gewoon niet 'twijfelachtig'.
    Als je zo nodig een of andere schandpaal nodig hebt, moet je lekker een nieuwe thread aanmaken waarin je alle overduidelijk neppe gitaren met overduidelijke advertenties in zet.
    Nu verwateren serieuze vragen zoals die van fahrzin in onzin over advertenties over gitaren waar ieder schapengat met een half oog van ziet dat ze nep zijn, omdat het er zelfs bij staat. Daarbij helpt het ook niet echt om zulke advertenties hier te posten, dan moet je gaan klagen bij de verkoper en marktplaats.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten