Anno 2010 is het echt een non-argument om het op serverload te gooien. Dit zal de reden ook niet zijn denk ik, kan me niet voorstellen dat db (zonder index neem aan? Stel je voor) zó ruk is ingedeeld dat het ten koste gaat van snelheid...
Dit verhaal doet me trouwens denken aan een presentatie van Oracle, die zouden een bootcamp op moeten richten voor GN.




Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers