Anno 2010 is het echt een non-argument om het op serverload te gooien. Dit zal de reden ook niet zijn denk ik, kan me niet voorstellen dat db (zonder index neem aan? Stel je voor ) zó ruk is ingedeeld dat het ten koste gaat van snelheid...

Dit verhaal doet me trouwens denken aan een presentatie van Oracle, die zouden een bootcamp op moeten richten voor GN .