Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1073 van 1214 EersteEerste ... 735739731023106310711072107310741075108311231173 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.721 t/m 10.730 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom123 Bekijk bericht
    @ Huisje en de andere die een showmaster 48 hebben.

is die van jullie trouwens zwaar geworden?
    Want toen ik mijn tonetrunk erin had met al mijn pedalen was het toch een behoorlijk gewicht.
    Ja, de mijne is zeker zwaar geworden! Maar ik heb nu een pedal train 2 met soft case (tas) en die is ook al zwaar, dus voor zeker 60% wordt het gewicht bepaald door de pedalen en voeding. Wat hiervoor al werd geopperd, met vurenhout e.e.a. in de showmaster bouwen scheelt wel, maar niet veel. Het is de "alle beetje helpen". Toch ga ik tzt weer over naar een showmaster/flightcase. Meer tillen, maar de stevigheid is voor mij nr 1 .
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

De mijne op dit moment:

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom123 Bekijk bericht
    @ Huisje en de andere die een showmaster 48 hebben.

is die van jullie trouwens zwaar geworden?
    Want toen ik mijn tonetrunk erin had met al mijn pedalen was het toch een behoorlijk gewicht.
    De case op zich was niet zo zwaar, maar zoals tst al zei, het gewicht wordt grotendeels bepaald door de pedalen en snoeren e.d.
    Ik ben ondertussen weer afgestapt van een SM48, en gebruik een klein board met een rockbag.
    Een SM48 of SM24 zijn echter ook prima oplossingen, 't is maar net wat je wil.

Ik vind een softcase makkelijker met vervoeren, je beschadigd minder snel b.v. de bagageruimte of de lak v.d. auto als je er per ongeluk iets mee raakt.
    Bovendien prop je een softcase wat makkelijker ergens tussen.
    Nadeel is weer dat het allemaal iets minder goed beschermd is, er kan b.v. een knop afbreken of verdraaien.
    Als ik b.v. mijn 4x12 cab achter in mijn auto heb liggen, dan past mijn top er nog net naast. Boven op die top past dan weer precies de softcase, dat lukt met een SM48/24 niet.
    Gemak dient de mens...

Senior Member

Standaard

aha, oke.

ik ben ondertussen weer wat verder met mijn showmaster 48.
    Ik heb wat bedacht waardoor ik wat gewicht kon besparen.

Ik heb de bodem wat opgedikt met 2 platen karton en daar boven op een dunne spaanplaat van ongeveer 5mm.
    Want anders vond ik de pedalen vrij diep in de bak liggen.

En als verhoging wou ik een balkje gebruiken, maar nu heb ik wat beters gevonden tussen de rommel in onze schuur.

Ik heb een stuk plafondplaat gevonden, dat is 7cm hoog en super licht.
    ook 4mm spaanplaat de rest schuin en dan weer 4mm spaanplaat.
    En het is echt stevig, ik heb er een paar keer flink op getrapt en het kan er goed tegen.

dus... mijn hernia is weer 5jaar uitgesteld

Standaard

Mijn nieuwe versie:

De bekabeling is mooi gedaan en weggewerkt door Dick van GearPro, super werk! (ik had er zelf geen zin in, vind dat pokkewerk )

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yhcmarc Bekijk bericht
    De mijne op dit moment:
    Flanger Hoax
    Interessant board met die twee flangers en twee delays (hoor wie het zegt, ik heb ook twee delays ). Wat is dat pedaal daar rechtsonder?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerbil Bekijk bericht
    De bekabeling is mooi gedaan en weggewerkt door Dick van GearPro, super werk! (ik had er zelf geen zin in, vind dat pokkewerk )
    Pokkewerk? Ik vind dat altijd wel leuk om te doen, lekker knutselen. Maar je board ziet er zeer netjes uit, dat zeker.

Senior Member

Standaard

Zeker, die flanger hoax is echt weird ... voeden met een beetje ruis uit de sd2 + metalmuff, loopen in de #1 echo en klooien maar . hehehe.. anyway, dat pedaal rechtsonderin is een zelfbouw TS808 kloon (Perimeter Screaming at a wall) met een schakelbare aSync diode clipping en Fat mod. Het andere perimeter pedaal is een zelfbouw looper & a/b switcher die in 2 posities in het signaal pad zit.

Ik gebruik 2 inputs op mijn amp (ampeg V4), 1 helemaal open voor drive, een half open voor clean. Op input 1 wil ik wel graag die TS808 in de keten, maar voor de andere effecten. Ik kan dus op die manier zowel channel switchen en de loop tegelijkertijd aan en uit switchen.

Die metalmuff ga ik nog een keer vervangen met een zelfbouw Big muff btw.
    Laatst gewijzigd door yhcmarc; 22 augustus 2010 om 10:51

Standaard

1e post

De lege plek boven de DMM is voor een Timmy die er deze maand aan gaat moeten komen. Waarschijnlijk komt er ook wel een El Capistan als ze in stock zijn bij Thomann.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WtrPlyr Bekijk bericht
    1e post

De lege plek boven de DMM is voor een Timmy die er deze maand aan gaat moeten komen. Waarschijnlijk komt er ook wel een El Capistan als ze in stock zijn bij Thomann.
    Hi! Bekende username ..
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DemolitionColorScheme Bekijk bericht
    Hi! Bekende username ..
    Haha, jij zit dus ook overal!

De Musket komt je dan ook wel bekend voor

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers