Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18
  1. #11

    Standaard

    Ik had een voor en na opname gemaakt van mijn Taylor. Verschil was zwart op wit. Meer mid-range, en meer sparkle bovenin. Al met al een vollere, meer complete klank.
    Ivoor ga je niet krijgen trouwens, ivm internationaal handelverbod.
    '08 Taylor 'Alison' 110ce | '03 Tanglewood 'Lizzie' TBF Sap STO | '10Kentucky KM-550 mandoline | '07 Taylor SolidBody Classic

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.932

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaargod Bekijk bericht
    ... Het is een zadel met een compensated b en low e...
    Dat van die E had ik op de foto's niet gezien. Maar ik heb het weleens gezien op een Garrison GA30 gitaar. Die had trouwens ook het "Buzz Feiten" systeem, misschien was het daarvoor

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaargod Bekijk bericht
    Ik heb gisteravond maar eens een derde email naar Larrivee gestuurd en ineens na een minuut of tien een antwoord. Ze hadden vergeten te antwoorden en sturen nu alsnog de zadel.
    Zadel ontvangen, maar is niet wat ik bedoelde. Larrivee medewerkers kennen schijnbaar hun eigen modellen niet. Toch maar even naar de Gamma gaan voor een stuk pvc en een vijltje.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.932

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaargod Bekijk bericht
    Zadel ontvangen, maar is niet wat ik bedoelde. Larrivee medewerkers kennen schijnbaar hun eigen modellen niet. Toch maar even naar de Gamma gaan voor een stuk pvc en een vijltje.
    Ben je wel de eerste eigenaar, m.a.w. is het zadel wel origineel? Zoals ik mailde zie ik als ik google op afbeeldingen van jouw model ook niet het zadel dat je beschrijft.

    En van PVC maak je geen zadel natuurlijk, veel te zacht! Je houdt geen tone over. Probeer liever het zadel dat je toegestuurd gekregen hebt als het te groot is te bewerken tot de juiste maat en vorm.

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Ben je wel de eerste eigenaar, m.a.w. is het zadel wel origineel? Zoals ik mailde zie ik als ik google op afbeeldingen van jouw model ook niet het zadel dat je beschrijft.

    En van PVC maak je geen zadel natuurlijk, veel te zacht! Je houdt geen tone over. Probeer liever het zadel dat je toegestuurd gekregen hebt als het te groot is te bewerken tot de juiste maat en vorm.
    Ik ben de eerste eigenaar. Dat van de Gamma was natuurlijk een grap! Ik ga het gewoon zelf maken van bone denk ik, bovendien een leuk winkeltje gevonden www.stewmac.com waar ze dat verkopen en ga daar ook meteen gereedschap kopen om zelf mijn gitaren te vlakken en te herfretten. Altijd wel handig als je dat kunt. Ik ga wel eerst op een paar oude Hondo's oefenen en later dan de custom shops!

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.048

    Standaard

    Iets dichter bij huis kun je dat ook wel vinden, scheelt je een hoop in verzendkosten. Hier, hier, hier, hier, hier, om er een paar te noemen...
    Laatst gewijzigd door Woml; 20 augustus 2010 om 09:11
    I've got an inferiority complex - but it's not a very good one...

  7. #17

    Standaard

    Of je gaat even bij de beenhouwer langs (noemen jullie in Nederland wellicht een slager, maar ik vond de (vlaamse?) term beenhouwer hier beter passen)..

    Kost je niks!


    Tee.
    Tee.

    Te koop: Continental resonator cone, 9 1/2 inch. Nieuw.

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Woml Bekijk bericht
    Iets dichter bij huis kun je dat ook wel vinden, scheelt je een hoop in verzendkosten. Hier, hier, hier, hier, hier, om er een paar te noemen...
    Bedankt voor de links.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top