Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1069 van 1214 EersteEerste ... 695699691019105910671068106910701071107911191169 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.681 t/m 10.690 van 12136

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fragedallic Bekijk bericht
    De pluggen achterin zijn neutriks locking plugs. Te halen bij de betere audio winkels of online shops. Rjshop of Conrad. 5 à 7 euro per plug.

George l's doen het vooral prima voor de langere afstanden. Vooral het hoog blijft goed intakt. En easy onderhoud. Heb je er zelf slechte ervaringen mee dan?
    Natuurlijk zijn er al altijd betere alternatieven met de dbt prijskaartjes. Heb gewoon geen zin in 500,- aan kabels.

Wellicht dat ik de dikkere variant had kunnen nemen voor m'n snake cable maar nu is ie lekker dun en zo mee te nemen in de case.
    Helemaal vergeten te vragen: hoe sluit je die dingen aan?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelV Bekijk bericht
    Ow sorry, met 'hebben die dingen geen negatief' bedoelde ik de neutriks locking plugs (niet de George L's, die zijn super idd).

Weet ik genoeg, ga ik zulke ook halen! Dank je

dacht al zoiets
    die neutrik dingen zijn kwalitatief echt heel goed. ik heb type NJ3FP6C echt stevig en makkelijk om George L's kabel op te solderen. deze gaat dan weer naar een GL's jack

als je wil weten hoe dan helpt deze link zeker

het enige wat de kwaliteit van het signaal zou kunnen belemmeren is de extra stap tussen gitaar, effect en amp.
    Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
    Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    voorlopig niets meer te koop...

Standaard Re:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fragedallic Bekijk bericht
    dacht al zoiets
    die neutrik dingen zijn kwalitatief echt heel goed. ik heb type NJ3FP6C echt stevig en makkelijk om George L's kabel op te solderen. deze gaat dan weer naar een GL's jack

als je wil weten hoe dan helpt deze link zeker

het enige wat de kwaliteit van het signaal zou kunnen belemmeren is de extra stap tussen gitaar, effect en amp.
    Ah dat ziet er nog wel doable uit, dank je!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door humbucker Bekijk bericht
    Hoe bevalt die fuzz? Mooi plankje!!
    Dankje, die fuzz bevalt erg goed, vooral icm de buffer.

Standaard

Heb hem op 9v aangesloten moet die 18v ook eens proberen, ga het zoveel verschil uitmaken?
    Alleen wou ik een blauw lichtje in de plaats van een rood... vind blauw mooier
    Laatst gewijzigd door GlobalWarming; 11 augustus 2010 om 18:53

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GlobalWarming Bekijk bericht
    Heb hem op 9v aangesloten moet die 18v ook eens proberen, ga het zoveel verschil uitmaken? Alleen wou ik een blauw lichtje in de plaats van een rood... vind blauw mooier
    Misschien als je m op 18V aansluit wordt de LED vanzelf blauw

Ff zonder dollen: ik heb de fulltone fulldrive 2 die op 9V draait, op 18V geprobeerd. Wat meer headroom, maar geen supergrote veranderingen. Ik vind het klankverschil tussen 9V en 18V te verwaarlozen in live situaties.
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

ja karakter van het pedaal blijft hetzelfde. Wat in mijn ervaring vooral verandert is compressie / headroom, en dat kan wel net het verschil maken als je amp al wat compresst of wanneer je stackt met andere drive pedalen. Het kan net het verschil zijn tussen dichtslaan of niet.

Practice cures most tone issues - John Suhr

Senior Member

Standaard

Heb hem op 9v aangesloten moet die 18v ook eens proberen, ga het zoveel verschil uitmaken?
    Wat maakt het ook uit? Rood of blauw...

OT: Ik heb al verscheidene keren gehoord dat dat inderdaad zeer weinig verschil maakt, zelf nooit uitgetest...

Standaard

Als je bovenstaande versie hebt, een V4, gaat het niet veel verschil maken. Wel wat. Het verschil tussen 9V en 18V is groter bij de V2, overigens wél met blauwe led.

Verder vind ik dat er belachelijk weinig pedalboards worden gepost!
    Ik ga meteen even een camera zoeken om een foto van mijn huidige board te schieten.

Standaard

Ik heb maar 3 pedalen, dus kan ik niet echt een pedalboard van maken, ...

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten