dacht al zoiets
die neutrik dingen zijn kwalitatief echt heel goed. ik heb type NJ3FP6C echt stevig en makkelijk om George L's kabel op te solderen. deze gaat dan weer naar een GL's jack
als je wil weten hoe dan helpt deze link zeker
het enige wat de kwaliteit van het signaal zou kunnen belemmeren is de extra stap tussen gitaar, effect en amp.
Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
----------------------------------------------------------------------------------------
voorlopig niets meer te koop...
Heb hem op 9v aangesloten moet die 18v ook eens proberen, ga het zoveel verschil uitmaken?
Alleen wou ik een blauw lichtje in de plaats van een rood... vind blauw mooier![]()
Laatst gewijzigd door GlobalWarming; 11 augustus 2010 om 18:53
Misschien als je m op 18V aansluit wordt de LED vanzelf blauw
Ff zonder dollen: ik heb de fulltone fulldrive 2 die op 9V draait, op 18V geprobeerd. Wat meer headroom, maar geen supergrote veranderingen. Ik vind het klankverschil tussen 9V en 18V te verwaarlozen in live situaties.
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
ja karakter van het pedaal blijft hetzelfde. Wat in mijn ervaring vooral verandert is compressie / headroom, en dat kan wel net het verschil maken als je amp al wat compresst of wanneer je stackt met andere drive pedalen. Het kan net het verschil zijn tussen dichtslaan of niet.
Practice cures most tone issues - John Suhr![]()
Als je bovenstaande versie hebt, een V4, gaat het niet veel verschil maken. Wel wat. Het verschil tussen 9V en 18V is groter bij de V2, overigens wél met blauwe led.
Verder vind ik dat er belachelijk weinig pedalboards worden gepost!
Ik ga meteen even een camera zoeken om een foto van mijn huidige board te schieten.
Ik heb maar 3 pedalen, dus kan ik niet echt een pedalboard van maken, ...![]()
Favorieten/bladwijzers