Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1068 van 1214 EersteEerste ... 685689681018105810661067106810691070107811181168 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.671 t/m 10.680 van 12136
    Senior Member

Standaard

ziet er mooi uit.
    Ik zie nu trouwens net op die andere foto dat de sluitingen aan de onderkant vooraan de kist zitten. Lijkt me niet zo handig bij het induwen van de pedalen, of valt dat wel mee?
    en is de rand niet te hoog, zodat je je voet te ver moet optillen?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barend Bekijk bericht
    ziet er mooi uit.
    Ik zie nu trouwens net op die andere foto dat de sluitingen aan de onderkant vooraan de kist zitten. Lijkt me niet zo handig bij het induwen van de pedalen, of valt dat wel mee?
    en is de rand niet te hoog, zodat je je voet te ver moet optillen?
    thanks Barend, sluiting zit niet in de weg. ze wijzen naar beneden en kan met m'n big feet eigenlijk nooit in de buurt komen. Anders had ik ze er allang afgesloopt en in de deksel verwerkt.
    en het is maar wat je te hoog vindt. Snap wat je bedoelt hoor. laag bij de grond voelt natuuijker en zo maar zo vaak tap ik ze niet aan of uit.
    Voor die enkele keer wil ik best wel even m'n poot op tillen. "Engage fuzz fury!"
    Laatst gewijzigd door Fragedallic; 5 augustus 2010 om 21:25
    Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
    Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    voorlopig niets meer te koop...

Senior Member

Standaard

Ik heb zelf de Showmaster 24 case sinds kort.
    Ik heb de bodem wel opgevuld met een MDF plaat (zwaar) want ik vond de pedalen anders wel net wat te laag liggen voor de rand, waar je nu helemaal geen last meer van hebt.

Verder ga ik binnenkort nog maar eens aan het werk om net zo'n klepje als hierboven te maken
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomdiedom Bekijk bericht
    Hier de mijne na weer een verandering, je blijft ook bezig.

voor de liefhebber:
    Mim Strat/aria es-500 -> wah -> envelope filter -> bd-2 -> blues pro -> dt-10 -> chorus -> delay -> fender blues deluxe
    hoe gebruik je die AF-9 i.c.m. de wah? ik zat er laatst aan te denken om m'n wah te vervangen door 'n envelope filter, maar zie ze niet zo vaak 'samen' ...?
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Standaard Doorluspluggen??

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fragedallic Bekijk bericht
    oh nee dat bedoel ik zeker niet hij is zeker ok. anders had ik wel "overhyped" bedoeld. dit is denk ik na de pedaltrains de meest gebruikte kist.

Heb alleen de bodem versterkt met wat mdf omdat ik bang was om door de bodem te trappen. bodem is wat flimsy. heb er zelf nog van die cab pootjes onder geschroeft. staat als een huis. Deze kist is ideaal om ins en outs mooi weg te werken achter de klep.

*bump*
    Ik was benieuwd wat dat voor dingen zijn waarmee je die jackpluggen kunt 'doorlussen', en waar je die kan kopen.
    Ik zie dat je George L pluggen gebruikt, hebben die dingen geen negatief effect op je signaal?

Senior Member

Smile Al enige tijd zeer tevreden GL's user

De pluggen achterin zijn neutriks locking plugs. Te halen bij de betere audio winkels of online shops. Rjshop of Conrad. 5 à 7 euro per plug.

George l's doen het vooral prima voor de langere afstanden. Vooral het hoog blijft goed intakt. En easy onderhoud. Heb je er zelf slechte ervaringen mee dan?
    Natuurlijk zijn er al altijd betere alternatieven met de dbt prijskaartjes. Heb gewoon geen zin in 500,- aan kabels.

Wellicht dat ik de dikkere variant had kunnen nemen voor m'n snake cable maar nu is ie lekker dun en zo mee te nemen in de case.
    Laatst gewijzigd door Fragedallic; 6 augustus 2010 om 01:15
    Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
    Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    voorlopig niets meer te koop...

Senior Member

Standaard

thanks Barend, sluiting zit niet in de weg. ze wijzen naar beneden en kan met m'n big feet eigenlijk nooit in de buurt komen. Anders had ik ze er allang afgesloopt en in de deksel verwerkt.
    en het is maar wat je te hoog vindt. Snap wat je bedoelt hoor. laag bij de grond voelt natuuijker en zo maar zo vaak tap ik ze niet aan of uit.
    Voor die enkele keer wil ik best wel even m'n poot op tillen. "Engage fuzz fury!"
    Bedankt voor de uitleg. Zelf trap ik de pedalen wel vaak aan en uit en doe ik veel met wah en volumepedaal. Dus ik ben nog een beetje bang dat de rand te hoog is voor mij maar ik begin toch steeds meer te voelen voor zo'n showmaster 48. Qua afmeting is hij net wat minder lomp dan een Pedaltrain pro volgens mij.

Zou je het ook zo kunnen (laten) maken dat je heel de voorste rand er zou kunnen afhalen en weer erop kan zetten?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    hoe gebruik je die AF-9 i.c.m. de wah? ik zat er laatst aan te denken om m'n wah te vervangen door 'n envelope filter, maar zie ze niet zo vaak 'samen' ...?
    Nou in principe vind ik een gewoon wah-pedaal wat breder inzetbaar en heb ik de af-9 ernaast als "gimmick". In principe vind ik het ook twee verschillende effecten.
    Af-9 is leuk voor funk slagjes en een beetje kutten( blijf het ook een lastig effect vinden om goed in te stellen) en een wah is ook goed voor funkslagjes, dus ik weet niet of het zo'n goed idee is om de wah te vervangen voor een envelope filter.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fuchs Bekijk bericht
    Nieuw:
    Hoe bevalt die fuzz? Mooi plankje!!

Standaard Re:

De pluggen achterin zijn neutriks locking plugs. Te halen bij de betere audio winkels of online shops. Rjshop of Conrad. 5 à 7 euro per plug.

George l's doen het vooral prima voor de langere afstanden. Vooral het hoog blijft goed intakt. En easy onderhoud. Heb je er zelf slechte ervaringen mee dan?
    Natuurlijk zijn er al altijd betere alternatieven met de dbt prijskaartjes. Heb gewoon geen zin in 500,- aan kabels.

Wellicht dat ik de dikkere variant had kunnen nemen voor m'n snake cable maar nu is ie lekker dun en zo mee te nemen in de case.
    Ow sorry, met 'hebben die dingen geen negatief' bedoelde ik de neutriks locking plugs (niet de George L's, die zijn super idd).

Weet ik genoeg, ga ik zulke ook halen! Dank je

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten