Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guns 'N Roses Bekijk bericht
Laat me niet lachen, je spreekt hier over 14-jarige jongentjes alsof je zelf een volwassene bent, terwijl je net 2 jaar ouder bent. En IK word ziek van "16 jarige jongentjes" die een vooroordeel hebben over "14 jarige jongentjes". Ik heb GEEN Epiphone Les Paul en ik speel OOK niet op een goedkope Marshall versterker. En nog iets: Ik ben geen Guitar-Hero verslaafde... Ik speel het eigenlijk nooit omdat ik het veel te druk heb met op m'n eigen gitaar te spelen. Er zijn heeeeeeel veeeeeel kinderen die Slash en Tom Morello helemaal geweldig vinden omdat zij in Guitar-Hero zitten, maar zo ben ik niet. Ik vind Slash geweldig omdat hij goed kan spelen, niet omdat hij toevallig in een of andere game zit.

BAH, ik krijg echt kotsneigingen hiervan...
Ik heb gewoon een hekel aan 14 jarige jongetjes die door guitar hero een echte gitaar kopen om GnR of AC/DC te spelen en vervolgens roepen dat Slash de beste gitarist op aarde is.
Daar kan niemand iets aan doen.

Die jongetjes zullen vast hartstikke aardig zijn, en sommigen zullen later gerust goed kunnen gitaren. Maar ik ben niet weg van ze.

Werkt net als met marokkanen (waar ik trouwens helemaal niets tegen hebt). Je kunt zeggen dat ze dom zijn, voor criminaliteit zorgen, tuig zijn en dergelijke.
Dat is in zeker opzicht natuurlijk waar, maar dat geldt niet voor elke marokkaan.