Zoooo dat ziet er erg strak uit fuchs!
Je pedalen lijken niet erg hoog te liggen, hoe heb je dat met de one spot gedaan?
Zoooo dat ziet er erg strak uit fuchs!
Je pedalen lijken niet erg hoog te liggen, hoe heb je dat met de one spot gedaan?
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
schitterende afwerking Fuchs ( fan van amp merk ? )
heb mijn 1Spot, onder de achterste rij pedalen, met net zo'n contarstekker doorgesoldeerd naar m'n eurostekker input achterin. was voor mij ook de enige manier om de boel enigzins laag te houden.
![]()
Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
----------------------------------------------------------------------------------------
voorlopig niets meer te koop...
hij had 't over Fuchs, als versterker merk
overigens zou ik me niet schamen voor je bordje omdat er niks 'boutique'erigs' op zit; die TS, Comp, Fuzz, Tuner, Wah en vooral Chorus zijn bewezen schatjes die op meer professionele boards voorkomen, dan op de zolderkamer/ouders' kelder-planken waar wij het mee 'moeten doen'..
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
Het merk ken ik wel, alleen heb ik me er nog nooit in verdiept. Vandaar dat het kwartje niet viel..
Overigens is het echt niet dat ik me schaam voor mijn bordje hoor, ik gaf het alleen aan omdat het op andere fora vaak lijkt of je alleen maar exclusieve pedalen nodig hebt om lekker te klinken.
Daarom moet je bepaalde andere fora ook vooral niet te serieus nemen. Leuk plankje! Fragadellic overigens ook een mooi plankje.
Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"
yep . zijn George L cables voor naar amp(s)-in en fxloop en een stereo kabel voor mijn Koch switch. bijelkaar gehouden door een rekbare beschermkous ( breeded sleeve ( zie draadje: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=83275 )
superhandige, zo aan te passen als er een kabeltje erbij of weg moet.
![]()
Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
----------------------------------------------------------------------------------------
voorlopig niets meer te koop...
Favorieten/bladwijzers