Oorspronkelijk geplaatst door nickofzo misschien een idee om bij een sleutelmaker de namen op een stel blanco trusrodcovers te zetten.. en erop te zetten Ja, wellicht wel, leuk graveren: ugly fat fuck, rockbitch, the goofer, mad max, little willy, fenderkiller, petey the gravedigger etc.
Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Ja, wellicht wel, leuk graveren: ugly fat fuck, rockbitch, the goofer, mad max, little willy, fenderkiller, petey the gravedigger etc. little willy vind ik wel grappig klinken. mijn pa heet toevallig zo, nouja alleen Willy dan fenderkiller zou geniaal zijn op de headstock van een gibson
Laatst gewijzigd door nickofzo; 4 augustus 2010 om 01:22
Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Stratjes zijn voor watjes
Oorspronkelijk geplaatst door nickofzo little willy vind ik wel grappig klinken. mijn pa heet toevallig zo, nouja alleen Willy dan fenderkiller zou geniaal zijn op de headstock van een gibson en gibsonkiller zou nog genialer zijn op een headstock van een fender! met voorkeur dan op een grote 70 headstock!kun je het lekker groot opzetten
Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers