Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 21

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IntiRock Bekijk bericht
    Heel domme opmerking! Het zou perfect mogelijk zijn! Als je mensen gewoon wil afbreken, ga je frustraties dan maar op een ander forum uitwerken, op deze van de slagroomkloppers ofzo...
    Zeg, ga ergens anders zeiken! Het antwoord van Grayfink is gewoon juist.
    Je hebt zo'n boss ding, je hebt een handleiding ,klaar!
    Als je had willen loopen, had je dat misschien moeten bedenken vóórdat je hem kocht?

Grayfink:

het een beetje afhankelijk van het model slagroomklopper dat je hanteert. Je hebt ze met ronde 'spaken' en met platte 'spaken'. Die met de platte spaken, daarmee kan het, maar dan moet de aansnij hoek niet groter zijn dan 30 graden met horizontaal, anders wordt het meer 'choppen' in plaats van fileren.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    het een beetje afhankelijk van het model slagroomklopper dat je hanteert. Je hebt ze met ronde 'spaken' en met platte 'spaken'. Die met de platte spaken, daarmee kan het, maar dan moet de aansnij hoek niet groter zijn dan 30 graden met horizontaal, anders wordt het meer 'choppen' in plaats van fileren.
    Kan het dan ook met graat? Of heb ik daar een model 365b voor nodig met dubbel vermogen?

Senior Member

Standaard

Probeer jij er nu een grapje van te maken.

Senior Member

Standaard

..en we gaan weer verder OT

Standaard

Ben alleszins enorm teleurgesteld in één van mijn eerste ervaringen in dit fourm. Kan leven met 'ja' of 'nee', niet met de vrager beetke belachelijk maken omdat die ene persoon het antwoord weet...

Senior Member

Standaard

Dat vind ik jammer, dat is nou ook weer niet de bedoeling.
    Maar de vraag die je stelde was niet echt doordacht. Ik mag aannemen dat je als je een multieffect koopt je je er toch in verdiept wat het ding kan. Zelf heb ik een Line6 M9, die heeft wel een looper, daarmee kan het dus wel.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    Dat vind ik jammer, dat is nou ook weer niet de bedoeling.
    Maar de vraag die je stelde was niet echt doordacht. Ik mag aannemen dat je als je een multieffect koopt je je er toch in verdiept wat het ding kan. Zelf heb ik een Line6 M9, die heeft wel een looper, daarmee kan het dus wel.
    Dank je Grayfink, dit was idd gewoon de bedoeling zonder ik al de heisa errond wilde. Ik heb het toestel zeer goedkoop 2e hands kunnen kopen, dus ging ik die kans niet laten liggen omdat ik al dan niet op voorhand weet of die loops kan opnemen... Heb de handleiding, maar zoals ook iemand anders vermelde, die is echt helemaal niet duidelijk... Dus dacht ik... ach mss weet er iemand wel meer over op het forum... het is geen ramp dat het niet lukt, gewoon wat jammer... Dus mss toch wel even denken dat mensen niet steeds gewoon maar domme vragen op het net smijten... doe ik heus niet!

Senior Member

Standaard

Het hoort gewoon bij de ontgroening. Daarna wordt het best leuk hier...haha

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barend Bekijk bericht
    Het hoort gewoon bij de ontgroening. Daarna wordt het best leuk hier...haha
    lol ik hoop het, dank je :-)

Senior Member

Standaard

Je kunt maximaal 10 seconden met een GT8 opnemen. Hij onthoudt het echter niet en bij uitzetten is het opgenomen stukje weg. Ik kan het weten want ik heb er eentje. Je moet even kijken bij de delay en dan kun je volgens mij met de ctrl voetschakelaar opnemen (lampje begint te knipperen) en vervolgens afspelen door los te laten volgens mij.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stratman70 Bekijk bericht
    Ik heb precies hetzelfde met een Gibson Les paul. Wat zijn Gibsons toch eigenlijk waardeloze gitaren!

http://myspace.com/voodooritesrock

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten