Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 8 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 77
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    De HT heeft een heel ander karakter. Opener, neutraler van klank. Als TS-achtige is -ie niet geschikt. Anders had ik 'm ook niet in mijn bezit
    ... ik zal maar niet beweren dat ik de Fulldrive ook open en neutraal vind klinken. Ik zal mijn vraag herformuleren: zijn beide kanalen van de HT dual geschikt voor low gain settings, bijvoorbeeld a la de Black Crowes (early days), mothers finest (early days) en Aerosmith (je raadt het al, de vroege jaren (jaren '70) ? Dus crunch?
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Als je het aan mij zou vragen wel, je hebt echt super veel keuze met alle leuke knopjes op het apparaat
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

Standaard

En hij werkt op 300V toch? Lijkt me een mooi ding.

Standaard

Zoooooooooooooooooo..........

Gisteren de HT dual gekocht en gelijk in de repetitie uitgeprobeerd op mijn Bogner alchemist top met Vintage 30 cabinet en..............wat een geweldig pedaal. na 1 avond kan ik al zeggen dat veruit het beste overdrive pedaal is wat ik tot nu toe heb gehad (ik zeg niete het de beste is he ;-)). Blackstar heeft goe dove rhet pedaal nadgedacht. ik gebruik het crunch kanaal en het overdrive kanaal. Ik had in het verleden ook pedalen met deze kanalen en moest dan eerst het ene kanaal uittrappen om dan vervolnge het andere aan. nu kun je direct van crunch naar overdrive en door nogmaals op het kanaal te trappen waar je op speelt gaat ie naar neutraal. super. de crunch en overdrive zijn zeer overtuigend. crunch is lekker transparant en gaat dot romige overdrive en het overdrive kanaal gaat van lekkere romige overdive naar dikke oversturing heerlijk voor powerchords. Wat een strak laag komt er uit dat apparaat zeg (natuurijk heeft dit wel te maken in combinatie met de bogner). Alle tijden blijft je sound gedefinieerd. Alleen het ISF knopje ben ik nog niet helemaal uit. Heb ik gisteren voornamelijk op de middenstand gehad.

Kortom super.

Greetz Rupke

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    ... ik zal maar niet beweren dat ik de Fulldrive ook open en neutraal vind klinken. Ik zal mijn vraag herformuleren: zijn beide kanalen van de HT dual geschikt voor low gain settings, bijvoorbeeld a la de Black Crowes (early days), mothers finest (early days) en Aerosmith (je raadt het al, de vroege jaren (jaren '70) ? Dus crunch?

Absoluut, echt geen enkel probleem!!
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_o Bekijk bericht
    Absoluut, echt geen enkel probleem!!
    DAMN! GAS! (zie mijn sig )
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Standaard

Gisteren heb ik de HT dual weten te bemachtigen voor 125 euri. Ik had een paar dagen een tc g-sharp in huis voor in de paralelle effectloop van mijn bogner Alchemist, maar dat klonk voor geen meter. ik heb die g-sharp op de HT dual kunnen inruilen voor en betaalde uiteindelijk 50 euro. AL met al ben k erg blij met de deal kan ik je vertellen.

Sure thing, succes met de zoektocht naar de HT dual, al sje tenminste 2ehands zoekt, want ze worden 2e hands niet veel aangeboden. Wat op zich wel een goed teken is ;-)

Greetz Rupke

Senior Member

Standaard

... nog een vraag: de HT dual "loopt" op een 16V adapter. Zou het kwaad kunnen om m via de PP2 te voeden met 2x9V = 18V ?

Standaard

... nog een vraag: de HT dual "loopt" op een 16V adapter. Zou het kwaad kunnen om m via de PP2 te voeden met 2x9V = 18V ?
    Volgens Blackstar moet je hun pedalen alleen op de bijgeleverde adapter aansluiten, anders wil het pedaal nogal raar gaan doen.

Senior Member

Standaard

Ik zou even een mailtje sturen naar de fabrikant, dan weet je het zo.
    Mooie spullen, maar kun je ook een beetje spelen?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten