Oorspronkelijk geplaatst door
Mitch
Dat we het er niet over eens zijn oké, maar dat je twijfelt aan hoeveel tijd ik erin heb zitten? Marc toch

Ik denk een optreden of vijftig of zo? Ik kan van mezelf zeggen dat ik vrij snel iets in kan regelen, ook als het iets gecompliceerder is. Zeker de eerste twee keer heb ik er ruim de tijd voor genomen; bleef ik na de aanvankelijke soundcheck over mijn Ultimate Ears tweeweg in-ear de klank bepalen en testen terwijl de PA uit stond. Een eerlijker geluid kun je niet hebben.
Clean headroom: net te weinig. Terugdraaien met volume op gitaar kan natuurlijk, mar dan nog zat ik constant licht te crunchen. Nou heeft mijn gitaar ook wel vrij veel harmonischen, maar belachelijk veel output heeft -ie niet met zijn setje TV Jones. Grootste probleem vond ik dat onafhankelijk van de ISF, de treble volledig open moest om normaal helder te kunnen klinken. Ook dat gaat weer ten koste van de clean headroom.
Het is een hartstikke toffe tweekanaals overdrive om vóór een amp te zetten óf als je direct wil maar niet clean hoeft. Voor het volledige gebruik zoals het wordt voorgesteld: gevalletje net niet.
Overigens, de Tech21 SansAmp die ik daarvoor gebruikte had daar ook last van. Prima in te stellen als direct-naar-PA basis scheur sound, maar voor clean schiet het eigenlijk net te kort.
Favorieten/bladwijzers