-
Ik hoor een hele hoop verschillende dingen, daar ben ik blij mee; alvast bedankt voor de reacties!
Het is inderdaad wel duidelijk als ik aangeef in wat voor een prijsbereik er gedacht moet worden. Na het benodigde vakantiewerk hoop ik uit te komen op ongeveer €1100,- (onder voorbehoud) voor de totale set. Wat dan top+kabinet zou betekenen.
Ik heb even verder gekeken, en heb gezien dat de Peavey 6505+ 112 combo een soort van mic-output heeft, zodat je deze gelijk in een speaker kan proppen. Dit bied het voordeel dat ik dan niet veel watt aan vermogen van de amp nodig heb (dempt deels de kosten) en toch een hele ruimte vol kan spelen.
Bewerking:
Ik heb nu een Marshall Valvestate 8280 Bi-Chorus 200. Klinkt goed met een Boss Metalcore ervoor, maar de overdrive is alleen leuk als je met PAF's speelt en in standaard E. Beide niet mijn ding. Daarnaast zijn de speakers wel heel goed; deze amp zou ik eventueel kunnen gebruiken als soort van 'kabinet' voor de top neem ik aan?
Na het genoemde prijsbereik: welke amps zijn dan nog te proberen (eventueel 2e hands?)?
Laatst gewijzigd door Rens van Herpt; 26 juli 2010 om 00:01
Reden: Omdat teruglezen zo moeilijk is.
Regels voor berichten