Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 77

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijselrobo 07 Bekijk bericht
    Mijn vader wilde me dit pedaal voor mijn verjaardag kopen, dus dat pedaal krijg ik van hem, of als het niets is kreeg ik het geld...
    dus ik kan dus eigenlijk gaan zoeken voor een cleane versterker, of eentje die niet zo'n goede distorsion heeft?
    Want ik heb of de filmpjes van de blackstar amp's niet het scheur geluid voorbij zien komen...
    Als je het geld houdt en er ruim 300 euro bij legt koop je zo een blackstar ht20, heb je echt geen marshall meer nodig.

http://www.youtube.com/watch?v=JbqhIfDSx_w
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Thumbs up

ik heb zelf een Blackstar ht-dist, klinkt echt heel goed!

Senior Member

Standaard

Gisteren toevallig getest bij m'n gitaarleraar, en ik was zeker zwaar onder de indruk. Heb hem mee gekregen om eens even grondig te testen over m'n Koch (en te vergelijken met de OD uit m'n Koch). Als ik dat gedaan heb post ik hier wel even weer!
    Band: View for a Day (alternatieve poprock, eigen werk)
    KLIK: Site, facebook, twitter, youtube

Senior Member

Standaard

Ik zou denk ik het geld aannemen en gebruiken voor je versterker.

Senior Member

Standaard

Het zou logisch zijn om eerst een amp te kopen en daarna een overdrive, misschien heb je dat ding dan niet nodig in the first place. Of, zoals gezegd, je kan het geld gebruiken om bij de amp te gooien of anders een ander dingetje dat het leven van de gitarist grappiger maakt.

Senior Member

Standaard

hey allemaal,,

bedankt voor de reacties,
    maar mijn vader heeft het ding gekocht bij iemand waarbij hij de doos nieuw, goedkoop kon krijgen,
    dus ik heb zitten uitproberen op mijn oude Roland Cube-Go en het klinkt geweldig

En het pedaaltje kan via een kabel meteen naar een ingang van mijn mengpaneel, en om zo op te nemen, echt GEWELDIG!!

nu nog wachten op 5 augustus
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

Senior Member

Standaard

Dan is het misschien het overwegen waard om helemaal geen nieuwe amp te kopen. Repeteren op de roland, eventueel optreden met de blackstar direct naar de PA.

Senior Member

Standaard

Die Roland komt uit de jaren 80 ofzo...
    er zit helemaal geen goede speaker in, en het versterkertje is erg vies en ziet er niet uit op het podium.
    Dus de versterker komt sowisow
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

Moderator

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Dan is het misschien het overwegen waard om helemaal geen nieuwe amp te kopen. Repeteren op de roland, eventueel optreden met de blackstar direct naar de PA.
    Dat advies zie ik volgens mij altijd voorbij komen van mensen die dat zelf nog nooit zo geprobeerd hebben. De HT Dual is aanmerkelijk beter goed klinkend te krijgen als overdrive pedaal dan als direct pedaal. Moeizame clean headroom, groot verschil tussen volumes clean en lead en het klankverschil tussen die twee kanalen wordt benadrukt.
    Als drivepedaal kun je het cleane kanaal gewoon op crunch zetten en dan werkt het allemaal een stuk makkelijker. Die twee zijn veel beter op elkaar afgestemd.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Het was een suggestie om te proberen, geen advies. Zie de woorden 'misschien het overwegen waard'.

Want ik heb het weleens geprobeerd om de Blackstar HT-Drive via een USB-interface naar de PC te sturen, voor clean geluid, en dat klonk niet lekker.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten