Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 582 van 1797 EersteEerste ... 8248253257258058158258358459263268210821582 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.811 t/m 5.820 van 17961
    Senior Member

Standaard

Dit is dan wel weer lollig....

Een London City Tele met een geweldige strat-sound ????
    ...en de originele Fender-hoes...

http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...&thumb_click=1
    Ovation Collectors Edition '97, Martin HD-28 & Fishman Matrix Infinity, Simon & Patrick Showcase FM & Fishman Ellipse Matrix Blend, Larrivee OM-03R, Fender Baja Telecaster, Vision & Gerrinez bass, Richwood Irish Bouzouki, Simon & Patrick Vintage Burst Parlor Cedar HG A3.2

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipkoos Bekijk bericht
    Dit is dan wel weer lollig....

Een London City Tele met een geweldige strat-sound ????
    ...en de originele Fender-hoes...

http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...&thumb_click=1
    Maar is er een reden om aan de advertentie te twijfelen? Behalve dat hij zegt dat hij een strat sound heeft. En er zit een originele fender hoes bij. Denk dat hij bedoelt dat de hoes van fender is.
    De gitaar is een echte london city en de prijs is ook niet kansloos dacht ik.

Senior Member

Standaard

Posts over "lollige" advertenties zoals deze door les stratocaster e.d.geplaatst worden, puur om het feit dat ze het een grappige advertentie vinden verdienen wat mij betreft een waarschuwing in een serieus topic als deze.
    Het gaat in dit soort topics over twijfelachtige advertenties, zoals fake gibsons, fenders, omgebouwde troep die voor de hoofdprijs verkocht worden. Dit als waarschuwing voor anderen.
    Als forumleden dan hier bonafide advertenties in plaatsen, omdat ze het een grappige, lollige, lullige, idiote advertentie vinden, hang em up!
    Can't have to many Tele's

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marco v Bekijk bericht
    Posts over "lollige" advertenties zoals deze door les stratocaster e.d.geplaatst worden, puur om het feit dat ze het een grappige advertentie vinden verdienen wat mij betreft een waarschuwing in een serieus topic als deze.
    Het gaat in dit soort topics over twijfelachtige advertenties, zoals fake gibsons, fenders, omgebouwde troep die voor de hoofdprijs verkocht worden. Dit als waarschuwing voor anderen.
    Als forumleden dan hier bonafide advertenties in plaatsen, omdat ze het een grappige, lollige, lullige, idiote advertentie vinden, hang em up!
    eindelijk iemand die het met de juiste woorden zegt
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Senior Member

Standaard

Nee, jullie posts zijn lekker to-the-point... Gevalletje humor op de late zaterdagavond zal ik in het vervolg in off-topic doen, stél je voor...
    Ieder slimdenkend mens ziet natuurlijk dat hier verder niets aan de hand is. Ik weet niet of je dit topic trouwens regelmatig in de gaten houdt, maar met gehalte serieus valt het vaak nogal mee eerlijk gezegd, met name door niet-ter-zake doende ik-heb-ook-een-mening-reacties. Wat mij betreft klaar zo.
    Ovation Collectors Edition '97, Martin HD-28 & Fishman Matrix Infinity, Simon & Patrick Showcase FM & Fishman Ellipse Matrix Blend, Larrivee OM-03R, Fender Baja Telecaster, Vision & Gerrinez bass, Richwood Irish Bouzouki, Simon & Patrick Vintage Burst Parlor Cedar HG A3.2

Senior Member

Standaard

hap hap hap

Standaard

Flipkoos, je hebt het vast en zeker niet slecht bedoeld. En de advertentie is op zich zeker wel lollig, daar niet van.
    Maar ik weet zeker dat er hier ook mensen in dit topic kijken die gewoon eventjes door de advertenties bladeren, zonder er de verdere uitleg en nuances soms bij te lezen. Die mensen gaan die advertenties dan meteen als dubieus beschouwen en dat is niet de bedoeling van dit topic, en mogen wij zelfs niet doen. In een extreem geval kan dit zelfs neerkomen op laster. (Vroeger bestond er een nederlands forum waarin iedereen hetzelfde kon doen, maar dan mbt allerlei advertenties. Dat forum heeft juridische problemen gekregen en is uiteindelijk moeten verdwijnen.)
    Gewoon even goed opletten met wat je post, that's all.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipkoos Bekijk bericht
    Nee, jullie posts zijn lekker to-the-point... Gevalletje humor op de late zaterdagavond zal ik in het vervolg in off-topic doen, stél je voor...
    Ieder slimdenkend mens ziet natuurlijk dat hier verder niets aan de hand is. Ik weet niet of je dit topic trouwens regelmatig in de gaten houdt, maar met gehalte serieus valt het vaak nogal mee eerlijk gezegd, met name door niet-ter-zake doende ik-heb-ook-een-mening-reacties. Wat mij betreft klaar zo.
    Het gaat er niet om dat je niet een grapje mag maken, maar dat je een advertentie waar eigenlijk niks mis mee is in het twijfel-topic zet en dus in een kwaad daglicht zet.

Senior Member

Standaard

Het is al heel wat als men hier elkaar eens een keer NIET voor rotte vis uitmaakt met divers taal-en spelfauten in de posts

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nickofzo Bekijk bericht
    eindelijk iemand die het met de juiste woorden zegt
    En dat viel niet mee na een biertje of 20...pfff koppijn.
    Can't have to many Tele's

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten