Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 355 van 904 EersteEerste ... 255305345353354355356357365405455855 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.541 t/m 3.550 van 9036
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeroenP Bekijk bericht
    Is inderdaad een leuke bezigheid. Zo heb ik recent een oude (matsumoku?) es335 op de kop getikt die ik nu aan het upgraden ben. Ik doe alles zelf dus ik heb voor 150 euro een hele leuke gitaar. (Ik zal binnenkort een topicje openen als hij klaar is).

Overigens zijn de gitaren van martien ook weer niet zo heel erg dramatisch. Het is gewoon dat hij ze beschrijft met "custom shop kwaliteit" etc. Dat zijn ze duidelijk niet. Hij schijnt overigens alles te gebruiken wat hij tegenkomt, body's, halzen, en misschien dus ook complete (goedkope) gitaren. Waarschijnlijk verschilt de kwaliteit dus per instrument, maar voor de prijs zullen ze niet al te dramatsisch zijn...

edit: Geert was me al voor met het halve verhaal:P
    nee, ze zullen best wel ok zijn , maar hij moet dat customshop verhaal weglaten, dat is het niet en wordt het niet en hij maakt zichzelf dan wel een beetje belachelijk.

Ik heb die dingen vorig jaar in Veenendaal ook bekeken en ik was niet onder de indruk, maar goed het kunnen best leuke gitaren zijn voor beginners of een back-up, maar meer ook niet in mijn ogen.

Die Tele lijkt verdacht veel op het linkje die Jan Buurman had geplaatst en ik denk dat het ook een dergelijke Tele betreft.
    Zoals Les Strat al aangaf, een Tele met P90 elementen zie je niet veel, zeg maar gerust weinig .

Senior Member

Standaard

Hij heeft wel een beetje gelijk deze Dean Evo kost nieuw €630,-- dus die €300,-- lijkt mij niet een verkeerde prijs.

Dean evo (€629,--)
    Laatst gewijzigd door speedmusic; 22 juli 2010 om 16:00

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door speedmusic Bekijk bericht
    Hij heeft wel een beetje gelijk deze Dean Evo kost nieuw €630,--
    Wow!

Dan is die flink in prijs gestegen! Ik heb een rechtshandige Special Select een jaar of 5-6 geleden gekocht voor €420 bij de frietbak in Rotjeknor.

Senior Member
    Gibson, what else...?

Standaard

,..nooit aan gesleuteld.
    toch zit er een foto bij waarbij de slagplaat en elementen eraf liggen?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trecion Bekijk bericht
    toch zit er een foto bij waarbij de slagplaat en elementen eraf liggen?
    Waarschijnlijk heeft hij er nooit aan gesleuteld tot nu toe om te laten zien dat alles "in orde" is ...

Senior Member

Standaard

Slagplaat eraf halen is toch nier er aan sleutelen? Daar versta ik onder, potmeters vervangen, andere elementen en etc....
    Gibson, what else...?

Senior Member

Standaard

Deze is volgens mij ook niet duur,
    de verkoper heeft, behalve zijn zoektocht naar modellen met vrouwelijke rondingen.., ook nog wat leuke tokais in de aanbieding.

http://link.marktplaats.nl/363778112
    Can't have to many Tele's

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marco v Bekijk bericht
    Deze is volgens mij ook niet duur,
    de verkoper heeft, behalve zijn zoektocht naar modellen met vrouwelijke rondingen.., ook nog wat leuke tokais in de aanbieding.

http://link.marktplaats.nl/363778112
    Maar hoe weet je dat het uberhaubt tokais zijn dan? Er staat nieteens een naam op.... dat klinkt op zijn best als een slechte copy van een 335 en op zijn slechts als prularia. Of zeur ik nu echt te veel Denk dat je voor dat geld ook wel een net merk vind met garantie enzo eigenlijk. Maar ik heb er niet op gespeeld verder. Zou zoiets in elk geval nooit blind kopen!

Senior Member

Standaard

Bij de es gaat het om een dillion, zonder naam op de headstock.
    Er zullen vast wel mensen zijn die de echtheid kunnen checken, ik kan het helaas niet. Desalniettemin een goede prijs voor 1 van de 1e dillions lijkt mij.
    Can't have to many Tele's

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten