Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 11 van 12 EersteEerste ... 9101112 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 112

Standaard

Dat heb ik ook al eens meegemaakt met onze bassiste.. Ik hou sowieso niet echt van actieve instrumenten, ook niet van actieve bassen. Passieve grommen veel meer en ze hebben niet zo'n 'woems' in het laag.

M'n zelfgebouwde fuzz face heeft trouwens ook lichte kuren, soms valt de boel gewoon weg. Het houdt de spanning er in bij optredens

Ben benieuwd hoe ze gaat klinken Harold. Is er enige kans op soundclips? Ben ook wel benieuwd hoe goed ie dikke stoner gaat trekken, daar houd ik ook wel van

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lauke_101 Bekijk bericht
    Ben benieuwd hoe ze gaat klinken Harold. Is er enige kans op soundclips? Ben ook wel benieuwd hoe goed ie dikke stoner gaat trekken, daar houd ik ook wel van
    Als ie een beetje klinkt is de kans groot dat hij volgende week mee de studio in gaat. En anders ben je altijd van harte welkom bij een van onze optredens!

Losse soundclips maken doe ik niet aan, ik ben maar een simpele slaggitarist met ritmische "uitdagingen".

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Ik heb overigens gisteren de passieve onderdelen binnen gekregen en zal vanavond de boel aan elkaar gaan solderen. Nu nog hopen dat hij dan ook nog een beetje wil klinken
    Helaas... Ik had al gezien dat de elementen nog onder de 4 KOhm zaten en inderdaad: ze gingen lang niet hard genoeg.

Mijn SG Std Silverburst heeft toen haar BKP Black Dog brugpup af moeten staan maar die is eigenlijk net iets te licht voor de RD.

Ik heb nog even m'n LP aangekeken waar nu een oude(!) Dirty Fingers in zit, maar die blijft daar in omdat dat nu echt een brute gitaar is. Dan maar op zoek naar een andere DF of oude T-Bucker! (zie sig )

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Helaas... Ik had al gezien dat de elementen nog onder de 4 KOhm zaten en inderdaad: ze gingen lang niet hard genoeg.

Mijn SG Std Silverburst heeft toen haar BKP Black Dog brugpup af moeten staan maar die is eigenlijk net iets te licht voor de RD.

Ik heb nog even m'n LP aangekeken waar nu een oude(!) Dirty Fingers in zit, maar die blijft daar in omdat dat nu echt een brute gitaar is. Dan maar op zoek naar een andere DF of oude T-Bucker! (zie sig )
    de duncan jazz is een remake van de T Bucker, was je daar al mee bekend?

de duncan custom/59 hybrid levert precies op wat jij wilt. genoeg chunk, mid en laag om die bijna full maple gitaar wat meer body te geven, en een iets moderner karakter dan 'full vintage', maar niet zo modern als een JB, of zo 'vintage' als een seth lover of pearly gates. hij heeft iets meer agressie en power in het midlaag dan een black dog.

als je nog moderner wilt, is een duncan custom/jb heel tof (met een alnico2 of alnico8 magneet!), en NOG moderner is de fullshred/jb hybrid.

Senior Member

Standaard

Gefeliciteerd nog! Ik ben ook altijd nog naar een op zoek.
    TE KOOP: KOCH MULTITONE 50W (+FLIGHTCASE met logo) E850 | RMC3 wahwah G. Teese E200 | GIBSON RD CUSTOM uit '78. zie marktplaats of PM VOOR MEER INFO.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Ey harald, het pakketje is de deur uit!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    Ey harald, het pakketje is de deur uit!
    Nice!

Voor de geïnteresseerde: Orpheo heeft een bluesbucker/jb hybrid setje opgestuurd waar ik zeer benieuwd naar ben hoe dat gaat klinken!

De BKP Black Dog is veel te fel in de RD en volgens de goere der elementen zou deze set perfect passen bij de omschrijving van de RD...

Senior Member

Standaard

Voldoende ruimte om iets hightech actiefs in te zetten.
    Je notebook bijvoorbeeld.

Of om gewoon vol te knallen met betrouwbare freaky elektronica.
    Waarschijnlijk wil je de boel origineel houden, maar een Z-Vex Fuzz Factory en MXR Phase 90 moet zelfs jou kunnen bekoren HaroldA.

Toch..?

Senior Member

Standaard

Zal zeker een fijne gitaar zijn, de body vind ik iets minder maarja.. mijn mening xd

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Of om gewoon vol te knallen met betrouwbare freaky elektronica.
    Waarschijnlijk wil je de boel origineel houden, maar een Z-Vex Fuzz Factory en MXR Phase 90 moet zelfs jou kunnen bekoren HaroldA.
    De Phase90 vind ik 1 van de meest overschatte pedaaltjes die er zijn. Saai dus.

De Fuzz factory vind ik ook vrij nutteloos, dan heb ik liever een wat meer vintage gevoicde fuzz face.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten