Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 577 van 1797 EersteEerste ... 7747752756757557657757857958762767710771577 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.761 t/m 5.770 van 17961
    Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johannes Bekijk bericht

Dit is de originele knoppen configuratie. Het verhaal van de adverteerder lijkt te kloppen. Eén toneknop toegevoegd en de input verplaatst.
    Nu weet ik weer iets meer bedankt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Les Strat Bekijk bericht
    aan de headstock, bijvoorbeeld de snaargelijders zitten precies zo als de squier, de tuners zijn precies hetzelfde, de trussrod ingang is precies hetzelfde de pickguard nou oke die kunnen wel hetzelfde zijn maar ik heb er echt mijn twijfels bij.

vr.gr
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Les Strat Bekijk bericht
    en de brugzadels niet te vergeten:P
    Eh, ja, dat zijn allemaal dingen die je ook op andere gitaren kunt vinden...

Maar! M'n Mac heeft een wat beter beeldscherm dan m'n PC op het werk en ik meen op de headstock wel vaag een "spookbeeld" van de S van het Squier logo te zien. Je zou wel eens gelijk kunnen hebben, maar niet op basis van wat jij noemt, want nogmaals: dat zijn dingen die je op duizend en één Telecaster kopieën tegenkomt, maar het nog geen Squier maken.
    Turn it up • Bring the noise

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    Eh, ja, dat zijn allemaal dingen die je ook op andere gitaren kunt vinden...

Maar! M'n Mac heeft een wat beter beeldscherm dan m'n PC op het werk en ik meen op de headstock wel vaag een "spookbeeld" van de S van het Squier logo te zien. Je zou wel eens gelijk kunnen hebben, maar niet op basis van wat jij noemt, want nogmaals: dat zijn dingen die je op duizend en één Telecaster kopieën tegenkomt, maar het nog geen Squier maken.
    Inderdaad een spookbeeld van een Squier, zie hier het origineel http://www.musicstore.de/nl_NL/NLG/G...GIT0005338-001

Senior Member

Standaard

onder het motto " kansloos"

die prijs van deze faded worn is wel erg kansloos

http://link.marktplaats.nl/357034662
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Senior Member

Standaard

http://www.tweedehands.nl/muziek/muz...trische-gitaar

over een kansloze prijs gesproken.

Als ik de armrest zie (zwart gespoten) denk ik dat het een triplex body is, maar vooral de prijs........

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht

Als ik de armrest zie (zwart gespoten) denk ik dat het een triplex body is, maar vooral de prijs........
    De prijs is enorm , maar onlangs een Morris gehad die ook zo gespoten was en die was toch echt van ash, bij nader onderzoek bleek dat veel zo gespoten werden ongeacht de houtsoort.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht

Kansloze prijs idd, maar het zou zomaar een volledige ash body kunnen zijn. Zoals je ongetwijfeld al wel weet is dit een Maya fabricaat uit Kobe, Japan...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    De prijs is enorm , maar onlangs een Morris gehad die ook zo gespoten was en die was toch echt van ash, bij nader onderzoek bleek dat veel zo gespoten werden ongeacht de houtsoort.
    Ik heb het zelf een keer eerder gezien bij een Aria 1803T

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Kansloze prijs idd, maar het zou zomaar een volledige ash body kunnen zijn. Zoals je ongetwijfeld al wel weet is dit een Maya fabricaat uit Kobe, Japan...
    Is inderdaad Maya en indien het een solidbody is heb je er een hele leuke gitaar aan, maar de vraagprijs is die echt niet waard.

Senior Member

Standaard

http://verkopers.marktplaats.nl/1810217

alles voor 400 euro:

fender blues junior
    epiphone dot
    fender western ding
    fender usa strat
    peugeot 106 (!)

???????????

Dit is waarschijnlijk geen zuivere koffie. Zo'n spul ga je niet op zo'n manier tegen zo'n prijs verkopen. Beetje raar...

Standaard

heb hem toch effe een mailtje gestuurd, desnoods neem ik de auto en gokkast er ook bij, ik vermoed dat hij dit spul als onderpand heeft gekregen gezien het wegens niet na komen van afspraken verhaal.
    en dan maakt het zulke mensen niet uit hoeveel het waard is als ze hun geld maar terug krijgen.
    je weet het nooit namelijk, al schat ik mijn kansen niet hoog in .

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten