Ah zo.
Begrijp ik het goed dat jij ook een oude hebt?
Ik dacht al: heb ik wat gemist?
Als het goed is krijg ik straks m'n Ross Phaser en D_H Afterimage binnen.![]()
![]()
![]()
Heey allen,
Ik post niet zo vaak een beichtje hier, maar lees een hoop =]
maar nu wil ik jullie om hulp vragen, het gaat om het volgende:
Ik heb vandaag mij WH10v2 binnen gekregen, meteen uitgepakt om uit te proberen, maar ik stuiten op een probleem. Het lijkt me een aarde probleem.
Om even andere dingen uit te sluiten gaat de kabel van me gitaar de wah in, en van de wah de versterker in.
Het maakt niet uit of de wah op batterij loopt of op net stroom, maar bij het aanraken van de wah, met hand of schoen geeft de wah brommen en plopt ie.
Zodra ik m'n snaren aanraak is alles verholpen. maar laat ik ze los begint ie weer...
Ik heb de kabels getest, daar is niks mis mee. en met alleen een ander effect tussen de gitaar en de amp heb ik ook nergens last van...
Iemand enig idee wat er mis zou kunnen zijn, of moet ik m'n wah maar weer opsturen naar thomann en een nieuwe laten komen?
Greetz Mitch
Wahwah's zijn aardig gevoelig voor aarde problemen. Zit je versterker in een goed geaard stopcontact? Is je gitaar goed geaard?
Ik durf met 99,9% te zeggen dat het daar niet aan kan liggen.
Ik heb 2 verschillende gitaren geprobeerd, waar ik veder nog nooit last mee heb gehad van brommen of iets dergelijks.
Ook de versterker zat in een goed geaard stopcontact en om het nog even voor de zekerheid te checken heb ik hem even verplaatst naar een ander [zeker goed geaard] stopcontact en daar bleef het probleem zich voor doen![]()
Zo, we zijn nu weer een tijdje verder en ik ben nog steeds erg blij met m'n WH-10 v2! Zo blij zelfs dat ik ook voor een paar tientjes een "defecte" v1 op de kop heb getikt!!!
Binnenkort maar een nieuw potmetertje voor bestellen want volgens mij is dat het enige wat er mis mee is...
Waren de potmeters niet juist een lastig te vinden onderdeel?
Favorieten/bladwijzers