Maar dat is toch heel vaak zo dat twee van het zelfde type pedalen niet exact hetzelfde klinken?
Jawel, maar Ibanez beweerde dat het een exacte kopie zou zijn op de switch na (wat een slechte keus was volgens mij, want dat valt mij juist het meeste tegen van deze wah).
Edit: Maar ik heb het idee dat die nu een beetje in een slecht daglicht wordt gezet, maar ik vind het blijft een heerlijke wah, al wijkt die wat af van het origineel, ik vind 'm alsnog stukken beter dan de doorsnee dunlops en voxjes
Laatst gewijzigd door Rakker; 13 februari 2010 om 13:41
Hm, hij kraakt als de ziektemoet ik 'm gewoon openschroeven en wat contactspray op de potmeter spuiten?
http://link.marktplaats.nl/330219289
Ik weet niet of dit een goede plaats is om dit te zetten, maar er staat een originele WH10 op MP voor 65 euro. Hij kraakt wel, maar dat zal te verhelpen zijn.
Dit filmpje geeft aardig het verschil tussen de oude en de nieuwe weer.
De nieuwe klinkt wat mij betreft lang zo mooi niet als de oude.
Dat is ook m'n eigen ervaring.
Luister vooral maar 's bij 3:52, daar hoor je het verschil best goed, de oude is veel feller.
P.S. Waarom hebben mensen altijd witte sokken aan als ze een wah testen?![]()
Laatst gewijzigd door Henri H; 29 maart 2010 om 23:58 Reden: zie P.S.
Laatst gewijzigd door HaroldA; 30 maart 2010 om 13:57
Ja, dat kan natuurlijk ook, smaken verschillen, ik vind het maar een flauw wah-tje (de nieuwe). :s
Wat betreft "het herstellen van de boost", neem ik aan dat je bedoelt dat je die wilt modificeren, of is ie kapot?
Favorieten/bladwijzers