Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 573 van 1797 EersteEerste ... 7347352356357157257357457558362367310731573 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.721 t/m 5.730 van 17961

Standaard

Hij is waarschijnlijk fake hoor. Als je kijkt naar die link die Mac stuurde kun je wel zien dat dit ding slecht is afgewerkt; vooral bij de strapbuttons.

ook vind ik de grover tuners er erg ruw uitzien; hoort zeker niet thuis op een customshoppertje (hoort meer thuis op een euroshoppertje)

Die input jack is al helemaal om te huilen; zelfs als je hem 10 jaar op zolder legt zal het er niet zo uitzien

Tis geen echte Gibson, dat weet ik nu wel zeker.

Ik zou gewoon het contact met de verkoper verbreken

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Venlonaer Bekijk bericht
    Ik ben aan het twijfelen om mijn adres te geven, ben wel benieuwd wat hij dan zal sturen Zal het zo'n GibsUn zijn dan?
    Ik zou maar uitkijken, straks heb je z'n Nederlandse neef voor je deur staan.

Senior Member

Thumbs down

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LesPaul1612 Bekijk bericht
    Hij is waarschijnlijk fake hoor. Als je kijkt naar die link die Mac stuurde kun je wel zien dat dit ding slecht is afgewerkt; vooral bij de strapbuttons.

ook vind ik de grover tuners er erg ruw uitzien; hoort zeker niet thuis op een customshoppertje (hoort meer thuis op een euroshoppertje)

Die input jack is al helemaal om te huilen; zelfs als je hem 10 jaar op zolder legt zal het er niet zo uitzien

Tis geen echte Gibson, dat weet ik nu wel zeker.

Ik zou gewoon het contact met de verkoper verbreken
    bedoel je deze foto's?

hoeveel Gibsons heb jij eigenlijk vast gehad? 0?
    Laatst maakte je in een ander topic ook al een stupiede opmerking, waarbij ik het vermoeden heb dat je totaal geen weet van Gibby's hebt

De gitaar op de foto's is wel degelijk een echte Gibson van midden jaren 80, die laatst is geveild op e-bay, dat was de real deal.
    De gitaar op de foto's is echt, maar de advertentie op MP was fake.

Standaard

ik dacht dat deze nieuw was

Senior Member

Standaard

Denken is niet goed kleine sprinkhaan,
    je moet weten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door budje Bekijk bericht
    american standard... chinese built
    Ja dat deed mij ook de wenkbrauwen fronsen.

Blijkbaar blijft de gulden regel : "if it's too good to be true, it probably isn't" (ofzo)

Maar los daarvan : moest die kerel dat nu niet gezegd hebben in z'n advertentie, hoe zou je het dan nog kunnen weten/zien?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Venlonaer Bekijk bericht
    Nou daar was ik dus ook al achter dat dit een nepperd betreft, maar ik wil kijken hoever hij wilde gaan:

Hi, i will send you the guitar and when you will receive my guitar you have 5 days so you can inspect it and after that you must to tell to the shipping company if you want to keep it or not. If you will decide to keep it you must to send me your guitar. thank you

Ik ben aan het twijfelen om mijn adres te geven, ben wel benieuwd wat hij dan zal sturen Zal het zo'n GibsUn zijn dan?
    Ik zal dat niet doen. Als je mijn email adres bijv. googled kom je meteen bij mijn werk uit etc. Ofwel, ik ben makkelijk te achterhalen. Een ander zijn adres opgeven vind ik aso, en als iemand dat bij mij doet zijn er wel manieren om het te achterhalen.

Senior Member
    Can't have to many Tele's

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marco v Bekijk bericht
    Het is illegaal, het is nep, het is bedrog, maar de advertentie is in iedergeval wel heel eerlijk.

Senior Member

Standaard

Om wat voor gibson gaat het hier nu? er staat dat het een instapmodel is van gibson. Maar het lijkt het meest op een sg standard. En dat is niet echt instap model. Is dit wel een real gibson?

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...m=180529405549
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten