Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 56 van 410 EersteEerste ... 646545556575866106156 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 551 t/m 560 van 4093
    Senior Member

Standaard

Epiphone Riviera Valensi. Gisteren op gespeeld, toch maar een Strat gekocht...
    Hva faen?

Senior Member

Standaard Gas

een fender bass
    ik heb eigelijks nog nooit echt op een bas gespeeld maar nu ik het 1 x heb gedaan, vond ik dat echt gaaf
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    We're talkin' TETTEN here, maaaaaaan!

Standaard

Uit pure noodzaak GAS voor een speakercab, weet alleen niet welke het zal zijn (ik denk sowieso een 2x12)..................

Tankman
    Guest

Standaard

Roel + GAS zou wettelijk verboden moeten worden...

Ik heb niet voor iets specifieks GAS...ik heb gewoon...GAS...wil gewoon wat hebben...Dat is nou het enige klote van in een gitaarzaak werken...altijd weer die leuke nieuwe dingetjes...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    Ik heb niet voor iets specifieks GAS...ik heb gewoon...GAS...wil gewoon wat hebben...Dat is nou het enige klote van in een gitaarzaak werken...altijd weer die leuke nieuwe dingetjes...
    Het fijne is dan wel dat je het lekker daar uit kan proberen en onder kan kwijlen en hoef je het niet persee gelijk thuis te hebben :P
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

Tankman
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    Het fijne is dan wel dat je het lekker daar uit kan proberen en onder kan kwijlen en hoef je het niet persee gelijk thuis te hebben :P
    Dat is waar...Soms wel irritant. Ben je net van je GAS af, komt er weer zo'n vertegenwoordiger met wat nieuws...

Het aller handigst is denk ik wel dat als ik echt interesse heb in een product, ik het mee kan nemen en meteen in de oefenruimte testen of het werkt met de band voor ik het koop. Zo heb ik diverse Phasers, de TC Nova System en nog wat pedaaltjes wel vaker een week of 2 getest.

Senior Member

Standaard

Dat is waar...Soms wel irritant. Ben je net van je GAS af, komt er weer zo'n vertegenwoordiger met wat nieuws...

Het aller handigst is denk ik wel dat als ik echt interesse heb in een product, ik het mee kan nemen en meteen in de oefenruimte testen of het werkt met de band voor ik het koop. Zo heb ik diverse Phasers, de TC Nova System en nog wat pedaaltjes wel vaker een week of 2 getest.
    Dus in feite verkoop je gewoon tweedehands spul in je winkel ...

Standaard

Ik ken het, alleen werk ik er niet, maar kom ik er wel vaak..

Denk je, ben je eindelijk van je versterkerGAS af, komt er vandaag zo'n stomme Engl Gigmaster 15 head binnen, ahfijn, ik weet al wat ik ga vragen voor mijn verjaardag

Standaard

2008 Taylor 714ce-LTD Koa
    '08 Taylor 'Alison' 110ce | '03 Tanglewood 'Lizzie' TBF Sap STO | '10Kentucky KM-550 mandoline | '07 Taylor SolidBody Classic

Tankman
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iWishmaster Bekijk bericht
    Dus in feite verkoop je gewoon tweedehands spul in je winkel ...
    Ach..als je alle keren dat een klant het product ook uittest meerekent kun je het product alweer afschrijven. Ach...hoort erbij...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten