Mooi hoor , dat zou ook mijn setje kunnen zijn.
Mooi hoor , dat zou ook mijn setje kunnen zijn.
Te gek! Ik kan me wel iets bij het geluid voorstellen. Fenderish, maar met kloten.
Waaauw cool! Ik heb 1 keer op een Super Reverb gespeeld en vond dat echt een heerlijke amp. Icm Stratocaster echt dé SRV sound, maar met een Tele zal -ie ook heerlijk klinken! Toffe Thinline ook! Wat is dat er voor een? Te gekke set zo![]()
The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
Het is een limited edition/car colors-uitgave. Candy apple red is wel niet echt een autokleur, deze valt er dus wat uit. Voor de rest: gemaakt in el Mexico en nogal impulsief gekocht omdat ik "dé gitaar" niet vond en deze mij wel leuk leek. Verder wil ik ze graag pimpen met een bigsby en ga ik er misschien ooit een killerswitch en een phase-out in fixen...maar daar moet ik nog wat over nadenken.
Ik vind by the way echt barweinig informatie over mijn gitaar, jammer genoeg![]()
Laatst gewijzigd door titzenpitzer; 6 juli 2010 om 16:02
Inderdaad, al is de foto getrokken met een redelijk deftig toestel...ik weigerde de flits te gebruiken, misschien vandaar![]()
Favorieten/bladwijzers