Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rohzko Bekijk bericht
Of zit ik gewoon iets te graag op m'n spulletjes te wachten? =p
Nou inderdaad! Gewoon rustig wachten, je spullen komen vanzelf. De order moet worden bekeken, of alles er is, en de order moet dan worden verwerkt. Oftewel; geduld is een schone zaak.