Oorspronkelijk geplaatst door Rohzko Of zit ik gewoon iets te graag op m'n spulletjes te wachten? =p Nou inderdaad! Gewoon rustig wachten, je spullen komen vanzelf. De order moet worden bekeken, of alles er is, en de order moet dan worden verwerkt. Oftewel; geduld is een schone zaak.
Gezocht: Ibanez DE7
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers