Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 187 van 252 EersteEerste ... 87137177185186187188189197237 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.861 t/m 1.870 van 2514
    Senior Member

Standaard

Je kan toch ook gewoon een patch maken waar je die wah in opneemt? Zet je Expression pedal volledig omhoog (dus geen wah) en wah away als je wil. Ik ga het alleszins zo doen en 1 knop op m'n GCPro ga ik zowiezo reserveren voor wah zodanig dat ik altijd snel m'n wah er kan bijhalen als ik wil, mij lijkt dit alleszins geen probleem te zijn, het is al een serieuze verbetering voor mij...
    BlacKat - Diezel - Dean USA - G&L - Rhodes - Siggi Braun
    -> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...
    http://www.facebook.com/GuitarCandyBelgium

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimi Hendrix Bekijk bericht
    ok. sorry voor mijn gezeur, maar dat kost je dan dus een knop op je controller... enerzijds niet intuitief je wah gebruiken en anderzijds heb ik in elk geval geen cc-knop over. jammerdebammer
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sj03rd Bekijk bericht
    Inderdaad, lijkt mij echt helemaal niet fijn werken...eerst een knop op je controller indrukken om vervolgens te kunnen wah'en. Handig als je tijdens een solo een klein stukje met wah wil spelen...! :-s
    Ik gebruik mn wah ook bijna altijd intuitief.
    Ik snap jullie probleem, maar hoe zou je het dan op willen lossen? Dan zou je een expressiepedaal met cc-knop moeten hebben (en die bestaan wel). Dan zou je het pedaal 'uitgeschakeld' bv voor volume kunnen gebruiken. Ik weet niet of dat werkt met deze wah. Het zou wel tof zijn.
    Misschien moeten we de discussie trouwens maar even voortzetten in dit topic. Misschien dat Morris de hele discussie kan/wil verplaatsen? Het zijn al flink wat berichten zonder foto's :P.
    Laatst gewijzigd door Liquid_Metal; 10 juni 2010 om 21:19

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Ik snap jullie probleem, maar hoe zou je het dan op willen lossen? Dan zou je een expressiepedaal met cc-knop moeten hebben (en die bestaan wel). Dan zou je het pedaal 'uitgeschakeld' bv voor volume kunnen gebruiken. Ik weet niet of dat werkt met deze wah. Het zou wel tof zijn.
    Misschien moeten we de discussie trouwens maar even voortzetten in dit topic. Misschien dat Morris de hele discussie kan/wil verplaatsen? Het zijn al flink wat berichten zonder foto's :P.
    toevallig had ik het er laatst met ernst fliek over.
    het zou dan gaan om een klein pedaalkastje in je rack waar de audio inzit, ipv potmeter met LDR's?.
    Dummy-wah-pedaal met aan/uit-knop en control-voltage-uitgang.
    Maar goed, niet via midi dus. extra snoeren. maar verder heel simpel.

als de prostage werkt zoals je boven beschrijft (met expressiepedaal met CC-knop en dan schakelen tussen wah en volume) vind ik dat overigens zeeer interessant. Doe nu post gain volume met VCA, pre gain volume gaat of nog via de grond of zonder pedaal.

Standaard gear & tuning : wahwah2expressionpedal

Pedalenplank en rek.

Het expressiepedaal heb ik gemaakt van een oude wahwah.
    De potmeter aansluitingen schakel ik met 2 read-relais via de aanwezige schakelaar in de wahwah. Zodoende heb ik 2 expressiepedalen in 1 pedaal.
    Die heb ik weer aangesloten op de GCX ground control.

Nou ja, plaatjes voor wat het waard is ;-)
    Inmiddels heb ik een G-major V2.

Kijk aub. even op het draadje:
    http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=136619

Ik heb daar 2 vragen uitgezet.

Thx ahead Mark
    Laatst gewijzigd door gitaarmark_t; 18 juni 2010 om 21:38

Senior Member

Standaard

Helemaal gemist man!! :O Dat rack lijkt best wat op die van mij (Trio, GM, GCX, GCP en zo te zien ook een dunlop wah). Mooi om te zien dat je zelfs een poweramp van GT hebt. Hoe bevalt die?

Senior Member

Standaard

Mijn rack is weer eventjes af, guys.
    Echte vernieuwingen zijn alleen de POG en een paar kabeltjes. Maar het middelste rack is ook wel nieuw, die heb ikwel 'ns snel tussendoor gepost.

closeups van de achterkant hier en hier.

Master of Disaster

Standaard

"I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

Standaard

Aargh.... Het is gewoon goor... Wat een geweldig rackje Yoerie...
    Mooie spulletjes...

Zijn er al samples op youtube? Ik heb nog geen notificatie gehad...

NOcki
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Standaard

zou het niet handig zijn om die marshall zo neer te zetten dat je hem zelf ook kan horen, en het publiek ietsjes minder?

te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

Senior Member

Standaard

Mark L ??? Wa's dat dan? Lijkt op een soort van Skrydstrup achtige gear.

Maaru, verder erg vet hoor Yoeri! Enne, geen top meer? Back to rack & cubes?

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten