Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 186 van 252 EersteEerste ... 86136176184185186187188196236 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.851 t/m 1.860 van 2514
    Senior Member

Standaard

Topding inderdaad, zit er al een tijdje op te gassen! Ik wil zoals jullie eigenlijk ook geen extra kabels voor aan het podium. Gewoon rack met controller, cab en gitaar, en gaan met de banaan
    Ik hou het in de gaten, want het is een prima prijs voor een MIDI PC-programmeerbare Wah/Volume.
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door minoin Bekijk bericht
    Ik hou het in de gaten, want het is een prima prijs voor een MIDI PC-programmeerbare Wah/Volume.
    + uitgebreide booster.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

leuk ding inderdaad die prostage.
    Ik zou 'm liever nog anders zien, eenvoudiger:
    bediening direct met expressiepedaal ipv met midi.
    booster etc voor mij niet nodig.
    relaisschakeling voor bypass. (ala de dunlop rackwah)
    onder de 100€

Senior Member

Standaard

Maar alle pro's werken met MIDI, dus het is logisch dat ze 'm op midi maken.
    Een rackwah op expressiepedaal zorgt voor een extra kabel en om met relais te schakelen heb je weer een schakelaar nodig. Misschien handig voor kleine racks, maar zelfs in mijn rack zou MIDI echt veel handiger zijn.
    Misschien moet je er zelf eentje bouwen? Als je voor minder dan 100 euro klaar bent mag je er voor mij ook een bouwen .

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Maar alle pro's werken met MIDI, dus het is logisch dat ze 'm op midi maken.
    Een rackwah op expressiepedaal zorgt voor een extra kabel en om met relais te schakelen heb je weer een schakelaar nodig. Misschien handig voor kleine racks, maar zelfs in mijn rack zou MIDI echt veel handiger zijn.
    Misschien moet je er zelf eentje bouwen? Als je voor minder dan 100 euro klaar bent mag je er voor mij ook een bouwen .
    daar heb ik zo mijn mannetjes voor.
    enfin, via midi zou voor mij ook geen punt zijn eigenlijk.
    het lijkt me alleen flexibeler met expressiepedaal (wat als je een keer niet je controller mee neemt?).

hoe gaat trouwens het in- en uitschakelen met de prostage?
    kost dat een extra CC-knop op je controller?
    Laatst gewijzigd door Jimi Hendrix; 10 juni 2010 om 13:15

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimi Hendrix Bekijk bericht
    het lijkt me alleen flexibeler met expressiepedaal (wat als je een keer niet je controller mee neemt?).
    Euhmm, in de meeste set-ups zou je dan ook geen kanalen kunnen schakelen. Altijd bij je hebben dus (in je case leggen)
    Aangeboden: (brakke) Boss ME-6 incl. adapter (ruilen tegen iets leuks...)

Gezocht: Pedalenspul :-)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Magic Bean Bekijk bericht
    Euhmm, in de meeste set-ups zou je dan ook geen kanalen kunnen schakelen. Altijd bij je hebben dus (in je case leggen)
    ooit gehoord van een eenkanaalsamp?
    de kans dat je geen controller nodig hebt maar wel je rack is inderdaad klein. Hoewel ik bij opnames de controller 9 van de 10 keer ingepakt laat en gewoon handmatig schakel.
    Maar dan kan altijd je gewone wah nog mee.
    blijft mijn vraag hoe je de prostage in- en uit moet schakelen...
    Laatst gewijzigd door Jimi Hendrix; 10 juni 2010 om 14:37

Senior Member

Standaard

ooit gehoord van een eenkanaalsamp?
    de kans dat je geen controller nodig hebt maar wel je rack is inderdaad klein. Hoewel ik bij opnames de controller 9 van de 10 keer ingepakt laat en gewoon handmatig schakel.
    Maar dan kan altijd je gewone wah nog mee.
    blijft mijn vraag hoe je de prostage in- en uit moet schakelen...
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar. In het filmpje maken ze gebruik van patches, dus dat lijken mij Program Changes. Ik hoop echter dat 'ie ook CCs aankan, want dat werkt (met mijn GCP) wel een stuk makkelijker. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat niet zou werken. Je kan vast bv bypass op een CC zetten.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Je kan vast bv bypass op een CC zetten.
    ok. sorry voor mijn gezeur, maar dat kost je dan dus een knop op je controller... enerzijds niet intuitief je wah gebruiken en anderzijds heb ik in elk geval geen cc-knop over. jammerdebammer

Senior Member

Standaard

enerzijds niet intuitief je wah gebruiken en anderzijds heb ik in elk geval geen cc-knop over. jammerdebammer
    Inderdaad, lijkt mij echt helemaal niet fijn werken...eerst een knop op je controller indrukken om vervolgens te kunnen wah'en. Handig als je tijdens een solo een klein stukje met wah wil spelen...! :-s
    Ik gebruik mn wah ook bijna altijd intuitief.
    Play like you have something to say, not something to prove... IDANCEMUSIC.COM

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten