Gitaren: Skervesen Swan Fanned 7
Gear: Laney Ironheart Studio/TC-GMajor/Mesa5050/CarvinLegacy2x12
Band: Progressive metal in aanbouw..
Te koop: Carvin Legacy 2x12 V30 - PM voor info
Tja, als je de verhoging niet erg vindt, dan kan dat prima.
Zelf heb ik ook jaren een adapter naast m'n wah gehad: nooit problemen.
Ik heb alleen last van mijn Blackstar en diens adapter - de adapter zit daar los van de stekker, dus die adapter moet je ook ergens kwijt. Maar niet direct bij het pedaal, want dat bromt als een gek.
Dank u! Ik heb alles bekleed met een soort hoedenplankstof. Klitteband aan de onderzijde van e pedalen en klaar! Werkt prima.
Ik heb zoals je ziet een vehoging onder de wah om voeding kwijt te kunnen en onder de Boss oc2 tot de malekko ekko zit een kleine verhoing. Kan ik de pedalen makkelijker intrappen en voedingkabels er onder doen.
Last van? Ik heb er geen extra ruis of brom van en de verhoging is niet heel hoog( een cm of 6). Dus ergonoisch gezien ook prima.
Ja ik heb hem ook altijd ver er vandaan. Ik vind iets een ruisje ofzo niet zo heel erg. Voorkom je toch bijna niet, maar bij de blackstar is het niet grappig meer.
Blijf jammer dat het een 16v pedaal is. Is toch wel een nadeel. Ook de idioot lange kabel aan de adapter is vervelend, amar goed. Wel geweldig geluid.
Je board komt door de keuring
Nu nog die carbon copy vervangen door een mmdlx, en je bent er
Oh, je LTD ná de Mighty Red?
Ik ben nog aan het zoeken voor een goede distortion pedaal, ben aan het denken aan een Fulltone OCD lijkt met een leuke pedaal![]()
OCD is een erg te gek ding;
van 'alle' pedalen die ik heb gehad, vind ik 3 stuks erg aan te raden:
3. Maxon/Ibanez SD-9; misschien wat gevoelig om in te stellen, maar wel 'n dijk van een scheur/OD op je dak.
2. OCD: in iedere stand wel overdrive-> distorted, als boost/drive voor je bestaande amp, maar ook als 'standalone'... het enige pedaal waar ik enigszins 'spijt' van heb dat ik'm niet meer gebruik..
1. Suhr Riot: meeeer dan te gek op je crunch en lead kanaal, maar zelfs op 'n weg-gooi Fender/Squier combootje, komt er gewoon een inspirerend 'crunch/lead'-soundje uit, dat vele malen beter klinkt dan het 'overdrive'-kanaal van vrijwel alle (low/no-)budget versterkers; ook te gek voor bijv. Marshall (Advanced) Valvestate (leen-)versterkers...
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
Favorieten/bladwijzers