Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1048 van 1214 EersteEerste ... 48548948998103810461047104810491050105810981148 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.471 t/m 10.480 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riky Bekijk bericht
    Et voila:

Heb nu ook alles netjes in een showmaster. Wilde dit al een hele tijd, omdat er tijdens optredens steeds voorzichtig gedaan moest worden met mijn pedalboard. Nu kan hij ook gewoon op zn kant staan en kunnen er dingen bovenop gezet worden.
    Wel behoorlijk wat zwaarder dan een tas, maar goed. Werkt wel een stuk fijner.

Ik ben er bij mee!
    Prachtig! Ik zit ook naar zon showmaster te kijken. Heb je zelf nog klittenband toegevoegd? Of zorg je op een andere manier dat het niet schuift? En heb je verhogingen gemaakt?
    Gitaren: Skervesen Swan Fanned 7
    Gear: Laney Ironheart Studio/TC-GMajor/Mesa5050/CarvinLegacy2x12
    Band: Progressive metal in aanbouw..
    Te koop: Carvin Legacy 2x12 V30 - PM voor info

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riky Bekijk bericht
    Et voila:

Heb nu ook alles netjes in een showmaster. Wilde dit al een hele tijd, omdat er tijdens optredens steeds voorzichtig gedaan moest worden met mijn pedalboard. Nu kan hij ook gewoon op zn kant staan en kunnen er dingen bovenop gezet worden.
    Wel behoorlijk wat zwaarder dan een tas, maar goed. Werkt wel een stuk fijner.

Ik ben er bij mee!
    Mooi bordje, maar waarom heb je in hemelsnaam je wah boven op de voeding gezet? Heb je daar geen last van?
    TE KOOP: Marshall JCM 800 Combo, Marshall Guvnor ( die oude zwarte)

Standaard

Tja, als je de verhoging niet erg vindt, dan kan dat prima.
    Zelf heb ik ook jaren een adapter naast m'n wah gehad: nooit problemen.

Senior Member

Standaard

Ik heb alleen last van mijn Blackstar en diens adapter - de adapter zit daar los van de stekker, dus die adapter moet je ook ergens kwijt. Maar niet direct bij het pedaal, want dat bromt als een gek.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thyrif Bekijk bericht
    Prachtig! Ik zit ook naar zon showmaster te kijken. Heb je zelf nog klittenband toegevoegd? Of zorg je op een andere manier dat het niet schuift? En heb je verhogingen gemaakt?
    Dank u! Ik heb alles bekleed met een soort hoedenplankstof. Klitteband aan de onderzijde van e pedalen en klaar! Werkt prima.
    Ik heb zoals je ziet een vehoging onder de wah om voeding kwijt te kunnen en onder de Boss oc2 tot de malekko ekko zit een kleine verhoing. Kan ik de pedalen makkelijker intrappen en voedingkabels er onder doen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the feable Bekijk bericht
    Mooi bordje, maar waarom heb je in hemelsnaam je wah boven op de voeding gezet? Heb je daar geen last van?
    Last van? Ik heb er geen extra ruis of brom van en de verhoging is niet heel hoog( een cm of 6). Dus ergonoisch gezien ook prima.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Ik heb alleen last van mijn Blackstar en diens adapter - de adapter zit daar los van de stekker, dus die adapter moet je ook ergens kwijt. Maar niet direct bij het pedaal, want dat bromt als een gek.
    Ja ik heb hem ook altijd ver er vandaan. Ik vind iets een ruisje ofzo niet zo heel erg. Voorkom je toch bijna niet, maar bij de blackstar is het niet grappig meer.
    Blijf jammer dat het een 16v pedaal is. Is toch wel een nadeel. Ook de idioot lange kabel aan de adapter is vervelend, amar goed. Wel geweldig geluid.

Standaard Pedalboard

Hier een foto van mijn pedalboard:

-Korg DT-10
    -MXR Carbon Copy
    -Barber LTD
    -Mad Professor Mighty Red Distortion
    -RMC3 Wah

Standaard

Je board komt door de keuring
    Nu nog die carbon copy vervangen door een mmdlx, en je bent er

Oh, je LTD ná de Mighty Red?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Nu nog die carbon copy vervangen door een mmdlx, en je bent er
    en waarom eigenlijk??? er is echt niks mis met de CC..
    Toooooooooooooooone!!!

Standaard

Ik ben nog aan het zoeken voor een goede distortion pedaal, ben aan het denken aan een Fulltone OCD lijkt met een leuke pedaal

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GlobalWarming Bekijk bericht
    Ik ben nog aan het zoeken voor een goede distortion pedaal, ben aan het denken aan een Fulltone OCD lijkt met een leuke pedaal
    OCD is een erg te gek ding;
    van 'alle' pedalen die ik heb gehad, vind ik 3 stuks erg aan te raden:

3. Maxon/Ibanez SD-9; misschien wat gevoelig om in te stellen, maar wel 'n dijk van een scheur/OD op je dak.

2. OCD: in iedere stand wel overdrive-> distorted, als boost/drive voor je bestaande amp, maar ook als 'standalone'... het enige pedaal waar ik enigszins 'spijt' van heb dat ik'm niet meer gebruik..

1. Suhr Riot: meeeer dan te gek op je crunch en lead kanaal, maar zelfs op 'n weg-gooi Fender/Squier combootje, komt er gewoon een inspirerend 'crunch/lead'-soundje uit, dat vele malen beter klinkt dan het 'overdrive'-kanaal van vrijwel alle (low/no-)budget versterkers; ook te gek voor bijv. Marshall (Advanced) Valvestate (leen-)versterkers...
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten