Je kunt het prijsverschil aangeven bij de knop rechtsonder. Soms bieden ze dan het product voor de door jou aangegeven prijs aan. Maar ben benieuwd hoe ze hier zullen reageren....
Ovation Collectors Edition '97, Martin HD-28 & Fishman Matrix Infinity, Simon & Patrick Showcase FM & Fishman Ellipse Matrix Blend, Larrivee OM-03R, Fender Baja Telecaster, Vision & Gerrinez bass, Richwood Irish Bouzouki, Simon & Patrick Vintage Burst Parlor Cedar HG A3.2
Zo ging dat toch wel vaker?
Partijtje bodies en halzen en slagplaten en wat elektronika over...
schroefschroef klaar en hup naar de winkel d'rmee...
"In God we trust, all others pay cash."
Zow ik heb dus gereageerd op die advertentie van die ES335. Nu heb ik een paar plaatjes toegestuurd gekregen en ik wil ze toch ff checken. (Zelfs op echtheid van de plaatjes, wie weet zijn deze van het internet)
en hier nogmaals de 'verwijderde advertentie'
De advertentie:
--------------------------------------------------------------------------------
Aangeboden: Gibson Guitar ES-335 RARE Custom Shop pearl white
Prijs: € 999,00
Omschrijving: Dit is een veiling voor een verbluffende 1985 Gibson ES-335 RARE Custom Shop Edition in originele Super Rare parelwitte afwerking met bladgoud en
originele koffer.
Het is echt in zeer goede staat - alleen maar een blik op de foto's en zie voor jezelf.
Het is 100% origineel, met inbegrip van het geval.
Dit is waarschijnlijk een goede inzet als een investering, zijn er zo weinig van deze aangepaste kleur en 60's en 70's 335's zijn een fortuin waard.
Het lijkt alsof het nog nauwelijks is te allen gespeeld en er is nul fret slijtage en slechts een paar zeer kleine dings hier en daar. Zelfs de goudlaag is grotendeels intact.
Als u gaat dan spelen zul je niet teleurgesteld worden, het speelt echt leuk, het heeft een grote actie.
Groep: Muziek en Instrumenten
Rubriek: Bladmuziek
Datum plaatsing: 07-07-10
Advertentienummer: 360024383
Link naar advertentie: http://link.marktplaats.nl/360024383
Is het echt té mooi om waar te zijn of maak ik hier een prachtdeal?![]()
Gibson, what else...?
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar 1000 euro voor een custom shop lijkt me wel extreem weinig, zeker als er niets mis mee is, zoals de advertentie stelt.
Je hebt helemaal gelijk:
I live in Italy, Genoa, via pre 21, 16100. My wife posted my guitar to a lot of internet sites in NL and Italy. THANK YOU
heelaas nep.
Gibson, what else...?
Favorieten/bladwijzers